سه شنبه 28 فروردين 1403 , 10:300 نظر
0+
0-
کد خبر: 1498
| |

چرا پیگیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستید؟

چرا پیگیر استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستید؟

نماینده مردم تهران در مجلس در این مصاحبه اظهار داشت: بدون تعارف اگر مردم فرزندان خود را در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌کنند به خاطر کیفیت این مدارس نیست بلکه به خاطر بی‌پولی خودشان است وگرنه آن‌ها هم می‌دانند مدارس غیردولتی شرایط کیفی بهتری دارند.

۴ ماه قبل خضریان در گفت‌وگو با برنامه ازما در مورد دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش توضیحاتی داده بود.

 علی خضریان(نماینده تهران) در گفت‌وگو با این برنامه مطرح کرد: استیضاح به معنای عزل نیست بلکه به معنای جدی‌تر بودن سوال و توضیح خواستن است.

وی در ادامه گفت: سوالات متعددی از آقای صحرایی مطرح است. یکی از موضوعات عدالت آموزشی است. صندوق ذخیره فرهنگیان، وضعیت معاونت پرورشی و سند تحول بنیادین از دیگر موضوعات هستند.

نماینده مردم تهران همچنین اظهار داشت: وقتی وزیر محترم در یک برنامه تلویزیونی این‌گونه از اظهارنظر می‌کند(و از مدارس غیرانتفاعی و آموزش پولی تعریف می‌کند)، دارد عقیده خود را بیان می‌کند.  بدون تعارف اگر مردم فرزندان خود را در مدارس دولتی ثبت‌نام می‌کنند به خاطر کیفیت این مدارس نیست بلکه به خاطر بی‌پولی خودشان است وگرنه آن‌ها هم می‌دانند مدارس غیردولتی شرایط کیفی بهتری دارند.

سوال: پس شما پیگیر استیضاح هستید؟

 من پیگیر هستم تا سوالاتی را که ایشان باید به آن‌ها پاسخ بدهد را به نتیجه برسانم. این می‌تواند به عزل ایشان منتهی شود و یا با اصلاح امور به ادامه فعالیت ایشان منجر شود.
 

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد