شنبه 26 آذر 1401 , 10:230 نظر
0+
0-
کد خبر: 966
| |

خضریان تشریح کرد:

تاکید کمیسیون اصل ۹۰ بر تشکیل ستاد توسعه طب سنتی

تاکید کمیسیون اصل ۹۰ بر تشکیل ستاد توسعه طب سنتی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پیگیری این کمیسیون برای راه اندازی ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب ستنی خبر داد.

علی خضریان با اشاره به نشست کمیته فرهنگی اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ گفت: در این نشست با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد راهبردی نقشه جامع علمی کشور و مدیران وزارت بهداشت و مرکز پژوهش‌های مجلس، ضرورت فعال شدن ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب ستنی بررسی شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: تاکنون ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی راه اندازی نشده که به هیچ وجه قابل توجیه نیست باید هر چه سریع تر برای تشکیل ستاد جلسه‌ای با حضور ۶ وزیر مربوطه برگزار شود. هر فصل در محل کمیسیون اصل ۹۰ در خصوص طب سنتی جلسه برگزار خواهیم کرد.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی ادامه داد: ستاد باید در اسرع وقت جلسه خود را با حضور اعضای اصلی تشکیل دهد که مقرر شد رئیس کمیسیون اصل ۹۰ نیز به عنوان مهمان در این نشست حضور پیدا کند.
این نماینده مجلس توضیح داد: همچنین تاکید شد که از ظرفیت های شورای انقلاب فرهنگی، مجلس و معاونت علمی استفاده و هر چه زودتر مطالبات و برنامه‌های پیشنهادی به دولت و کمیسیون اصل ۹۰ برای درج در برنامه هفتم ارائه شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد