سه شنبه 12 مهر 1401 , 18:200 نظر
0+
0-
کد خبر: 889
| |

دفاتر قدیمی اسناد رسمی تا دو ماه آینده اسکن و اعلام عمومی می‌شود

دفاتر قدیمی اسناد رسمی تا دو ماه آینده اسکن و اعلام عمومی می‌شود

جلسه امروز با موضوع ارائه برنامه مدون اجرای حدنگار متناسب با تخصیص بودجه، تصدیق الکترونیک، اسکن دفاتر، احراز هویت صورت جلسات مجامع، شرکت‌ها و با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونان رئیس و رئیس امور عمومی، قضایی، امنیتی و دفاعی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 در تشریح جلسه امروز کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز با موضوع ارائه برنامه مدون اجرای حدنگار متناسب با تخصیص بودجه، تصدیق الکترونیک، اسکن دفاتر، احراز هویت صورت جلسات مجامع، شرکت‌ها و با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاونان رئیس و رئیس امور عمومی، قضایی، امنیتی و دفاعی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد برنامه عملیاتی متناسب با تخصیص بودجه ظرف یک ماه توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان برنامه و بودجه بررسی و ایرادات مرتفع و برای کمیسیون ارسال شود. همچنین ایرادات مرتبط با تصدیق الکترونیک در استان زنجان مطابقت با پیشنهادات کمیسیون اصل ۹۰ طی یک ماه مرتفع و با راستی آزمایی‌های انجام شده در صورت آماده بودن از ابتدای آذرماه سال جاری در سراسر کشور اجرایی شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسکن دفاتر قدیمی ثبت موضوع تبصره ماده ۳۵ آیین‌نامه قانون دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور تا دو ماه آینده اتمام و اعلام عمومی شود و طی یک هفته کاری آینده جلسه‌ای با حضور معاونین سازمان ثبت اسناد و املاک و مسئولین سازمان برنامه و بودجه برای تعیین فرمت‌های نرم‌افزاری احراز هویت صورت جلسات تشکیل شود و در نهایت جلسه‌ای ظرف ۲۰ روز آینده با حضور سازمان برنامه و سازمان ثبت و وزارت اطلاعات تشکیل تا موضوع قرارداد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با شرکت نرم افزاری تهیه و بررسی گردد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد