سه شنبه 22 مهر 1399 , 13:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 284
| |

بازدید نمایندگان تهران از کشفیات طرح ظفر پلیس تهران

بازدید نمایندگان تهران از کشفیات طرح ظفر پلیس تهران

مجمع نمایندگان استان تهران از کشفیات طرح ظفر پلیس پایتخت بازدید کردند.

صبح دیروز مجمع نمایندگان استان تهران میهمان‌سرداررحیمی رئیس پلیس پایتخت بودند. نمایندگان استان تهران بنابر دعوت سردار رحیمی با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تهران در جلسه مشترک با فرماندهی پلیس تهران و معاونان ایشان شرکت کردند.

علی خضریان نماینده تهران و سخنگوی مجمع نمایندگان استان‌تهران با بیان این مطلب گفت: مجمع نمایندگان استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین تقوی رئیس مجمع و سایر اعضا در جلسه ای که بنابر دعوت سردار رحیمی شکل گرفت، حضور یافتند.

خضریان افزود:در این جلسه سردار رحیمی گزارشی از توفیقات پلیس و نیز آمار و نوع کشفیات جدید پلیس تهران در اجرای طرح ظفر ارائه کردند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در این جلسه نمایندگان حاضر  و به بیان دیدگاه ها، نقطه نظرات و دغدغه های خود در مقوله های نظم اجتماعی، امنیت فیزیکی شهر و امنیت روانی شهروندان و تقویت جایگاه پلیس پرداختند. همچنین موضوعاتی مانند حفظ شئون و حقوق شهروندان، افزایش کارآمدی پلیس و ارتقاء اقتدار نیروی انتظامی مورد تاکید نمایندگان تهران قرار گرفت.

خضریان افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروه تخصصی مشترک مجمع نمایندگان‌تهران با پلیس تهران تشکیل شود تا به صورت تخصصی به موضوعات انتظامی و امنیتی پرداخته شود.
همچنین نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر از نمایشگاه کشفیات پلیس پایتخت که با اجرای طرح ظفر به دست آمده بود بازدید کردند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد