دوشنبه 21 مهر 1399 , 12:150 نظر
0+
0-
کد خبر: 281
| |

به کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی «روحانی» در شستا

 به کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی «روحانی» در شستا

خبرهایی به دست ما رسیده مبنی بر اینکه اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در هیئت مدیره شرکت های زیر مجموعه شستا به کار گرفته شده‌اند.

علی خضریان در خصوص به کارگیری اعضای ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه شستا، گفت: در حالی که کشور در شرایط اقتصادی سختی به سر می‌برد؛ در ایامی که بیماری کرونا به بسیار از شغل‌ها آسیب وارد کرده و باعث تعطیلی مشاغل و بیکاری افراد زیادی شده است، مدارکی به دست بنده رسیده که نشان می‌دهد شماری از اعضای ستاد انتخاباتی حسن روحانی با دستور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت‌های زیر مجموعه شستا به کارگیری شده‌اند.

وی ادامه داد: این در حالی است که آمارها نشان می‌دهد حدود ۳۰ درصد از جوانان کشور بیکار هستند که بسیاری از این جوانان تحصیل کرده و متخصص، می‌توانستند واجد شرایط جذب در برخی شرکت‌های دولتی باشند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی گفت: با توجه به اینکه به کارگیری افراد در مشاغل تخصصی و مدیریتی، نیازمند داشتن تخصص، تجربه و سوابق شغلی مؤثر و مرتبط می‌باشد سوال بنده از وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی این است که اعضای کمیته جوانان و دانشجویان ستادهای انتخاباتی روحانی با کدام سابقه مؤثر شغلی، برای جذب در مشاغل کلیدی و هیأت مدیره بزرگترین و مهمترین هلدینگ ها و شرکت‌های اقتصادی و تولیدی کشور (زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی) معرفی شده‌اند؟

خضریان تاکید کرد: شریعتمداری که مدعی شفافیت در وزارتخانه تحت امرش و به خصوص شرکت‌های شستا است آیا حاضر به شفاف سازی در خصوص جذب بدون ضابطه این افراد نیز هست؟ آیا چنین امکانی برای سایر جوانان کشور هم فراهم می‌باشد؟ آیا این مصداق اتمّ بی عدالتی و تخلف آشکار مدیریتی نیست؟

وی افزود: شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی که متولی اشتغال در کشور است چه پاسخی به خیل جوانان بیکار در کشور خواهد داشت و این اقدام خود را چگونه توجیه می‌کند؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چنین شرایطی که مسائل اقتصادی اولویت اول کشور است و اقشار مختلف مردم با مشکلات عدیده معیشتی و بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و هر روز هم این فشار در حال افزایش است و مردم زیر فشار اقتصادی در حال له شدن هستند، با پشتوانه کدام تصمیم کارشناسی شده در سال پایانی دولت اقدام به معرفی جوانان عضو ستاد انتخاباتی روحانی جهت عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های بزرگ اقتصادی کرده‌اید؟

خضریان تصریح کرد: به استناد لیست‌ها و مدارک موجود این افراد با امضای محمد کبیری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شستا معرفی شده‌اند، درخواست بنده از وزیر این است که در خصوص به کارگیری این افراد در چنین پست‌های مهمی شفاف سازی صورت گیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد