سه شنبه 01 مهر 1399 , 13:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 277
| |

گزارش و دلیل سفرهای استانی در برنامه سلام صبح بخیر

گزارش و دلیل سفرهای استانی در برنامه سلام صبح بخیر

علی خضریان ‏در برنامه تلویزیونی «سلام، صبح بخیر» با استناد به اصول ۸۴ و ۹۰ ⁧‫قانون اساسی‬⁩ که هر نماینده در برابر تمام ملت مسیٔول است و همچنین وظیفه رسیدگی به شکایات هر کس از طرز کار قوای سه‌گانه در کمیسیون اصل نود‬⁩، نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه‌ها را از وظایف نمایندگان مجلس دانست.
‏سیدنظام‌الدین موسوی نیز ضمن تاکید بر لزوم بسیج تمام ظرفیت ⁧‫ مجلس‬⁩ برای حل برخی از مشکلات کشور، به تقویت ظرفیت نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه با همراهی دیگر نمایندگان اشاره کرد که این واقعیتی انکار ناپذیر است.
‏علی خضریان نماینده مردم تهران ، ری ، شمیرانات و اسلامشهر افزود یکی از مواردی که تلاش کردیم در سفرهای انجام شده نسبت به آن دقت شود، ورود به موضوعات و مصادیق مشخص در مشکلات ⁧‫ مردم‬⁩ در جهت تعریف ⁧‫ پروژه محوری‬⁩ با زمان‌بندی مشخص است. لذا معتقدیم نباید با کلی‌گویی و انجام سفرهای تشریفاتی بدون هدف، این ظرفیت به روزمره‌گی دچار شود.
‏در سفرهایی که پیرامون موضوع ⁧‫غیزانیه‬⁩ و همچنین ⁧‫ هفت تپه‬⁩ به ⁧‫خوزستان‬⁩ داشتیم تلاش شد با تعیین موضوعات مشخص و تعیین زمان‌بندی منطقی که البته با تفاهم و توافق با مسیٔولان اجرایی صورت می‌گیرد، وظیفه نظارتی مجلس فعلیت پیدا کند.
‏باید تاکید شود حضور در نقاط مختلف کشور، نافی رسیدگی و حضور میدانی در حوزه انتخابیه هر نماینده نیست؛ اما همانطور که در زمان ⁧‫دفاع مقدس‬⁩ همه از اقصی نقاط کشور و جدای از توجه به منطقه جغرافیابی جنگ در خدمت جبهه‌ها بودند، امروز نیز کلید رفع مشکلات در تقویت نگاه بسیجیان خمینی است.

 

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد