دوشنبه 01 تير 1405 , 00:25
0 نظر0+
0-
کد خبر: 2706
مردم در نگاه معاونت راهبردی ریاست جمهوری موجب انسداد دیپلماسی هستند
این سند در حالی از حضور مردم در میادین و خیابان تحت عنوان «مناسک هیجانی» یاد کرده که این مردم در شب چهارشنبه آخر سال جانشان و عزیزانشان را زیر بمباران دشمن به خیابان آوردند و علت ماندگاری امثال من و نویسندگان این متن، مردم هستند.
علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: در حالی پیرامون نقش مردم صحبت میکنیم که معاونت راهبردی ریاست جمهوری با انتشار سندی تحت عنوان «جنبش خیابانی حفاظت از ایران؛ چیستی، فرصتها و راههای ارتقاء» تجمعات مردم را موجب انسداد در دیپلماسی دانسته است؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب مردم را ناظر میدانند.
این سند در حالی از حضور مردم در میادین و خیابان تحت عنوان «مناسک هیجانی» یاد کرده که این مردم در شب چهارشنبه آخر سال جانشان و عزیزانشان را زیر بمباران دشمن به خیابان آوردند و علت ماندگاری امثال من و نویسندگان این متن، مردم هستند.
دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد