دوشنبه 01 تير 1405 , 00:250 نظر
0+
0-
کد خبر: 2706
| |

مردم در نگاه معاونت راهبردی ریاست جمهوری موجب انسداد دیپلماسی هستند

 مردم در نگاه معاونت راهبردی ریاست جمهوری موجب انسداد دیپلماسی هستند

این سند در حالی از حضور مردم در میادین و خیابان تحت عنوان «مناسک هیجانی» یاد کرده که این مردم در شب چهارشنبه آخر سال جانشان و عزیزانشان را زیر بمباران دشمن به خیابان آوردند و علت ماندگاری امثال من و نویسندگان این متن، مردم هستند.

علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: در حالی پیرامون نقش مردم صحبت می‌کنیم که معاونت راهبردی ریاست جمهوری با انتشار سندی تحت عنوان «جنبش خیابانی حفاظت از ایران؛ چیستی، فرصت‌ها و راه‌های ارتقاء» تجمعات مردم را موجب انسداد در دیپلماسی دانسته است؛ در حالی که رهبر معظم انقلاب مردم را ناظر می‌دانند.

این سند در حالی از حضور مردم در میادین و خیابان تحت عنوان «مناسک هیجانی» یاد کرده که این مردم در شب چهارشنبه آخر سال جانشان و عزیزانشان را زیر بمباران دشمن به خیابان آوردند و علت ماندگاری امثال من و نویسندگان این متن، مردم هستند.

 

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد