یکشنبه 10 دي 1402 , 10:460 نظر
0+
0-
کد خبر: 1382
| |

۹ دی فراتر از اراده‌های سیاسی

۹ دی فراتر از اراده‌های سیاسی

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در برنامه صبحانه ایرانی گفت: نباید فراموش کرد که فتنه‌گران با اغتشاشات پس از انتخابات پرشور سال ۱۳۸۸، فرصت مشارکت سیاسی را به تهدید تبدیل کردند. و زمینه‌ساز موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن علیه ایران شدند که در نهایت منجر به وضع تحریم‌های متعددی شد که آثار و تبعات آن همچنان گریبان‌گیر کشور است.

علی خضریان نماینده مردم تهران در برنامه تلویزیونی صبحانه ایرانی حضور یافت، او در این برنامه که همزمان با سالروز حماسه نهم دی، بروی آنتن رفت به تشریح ویژگی‌های فتنه ۸۸ که منجر به ایجاد شرایط و وضعیتی برای جامعه گردید تا قدرت تشخیص حق از باطل برای بخش‌هایی از آن تضعیف شود و یا بر اثر غلبه ابهامات و تردیدها، محیط اجتماعی توان تشخیص خود را از دست بدهد، پرداخت.

وی در ادامه گفت: در کنار تدابیر عالی رهبر انقلاب و نقش تاریخی مردم در طول ۸ ماه اغتشاشات پس از انتخابات که منجر به جبران خلأ خواص سقوط کرده در هدایت اجتماعی شد؛ رخداد عظیم ۹ دی ابعادی بسیار فراتر از اراده‌های سیاسی داشت که برآمده از نیروی تاریخی عاشورا توانست موجب خنثی‌سازی این فتنه عمیق شد.

نباید فراموش کرد که فتنه‌گران با اغتشاشات پس از انتخابات پرشور سال ۱۳۸۸، فرصت مشارکت سیاسی را به تهدید تبدیل کردند. و زمینه‌ساز موج تبلیغاتی رسانه‌های دشمن علیه ایران شدند که در نهایت منجر به وضع تحریم‌های متعددی شد که آثار و تبعات آن همچنان گریبان‌گیر کشور است.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد