دوشنبه 25 مهر 1401 , 14:100 نظر
0+
0-
کد خبر: 896
| |

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به جلسه با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی:

شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی این وزارتخانه تاکید شد

شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی این وزارتخانه تاکید شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در فرآیند اداره بخش های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مورد تاکید اعضای کمیسیون و مورد تایید وزیر پیشنهادی قرار گرفت.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست صبح امروز این کمیسیون با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این جلسه ضمن استماع برنامه وزیر پیشنهادی گزارشی از آخرین وضعیت پرونده‌های موجود این وزارت‌خانه و بخش‌های زیر مجموعه آن موجود در کمیسیون به اطلاع آقای سید صولت مرتضوی رسید و قول همکاری بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای به نتیجه رسیدن این پرونده‌ها در صورت رأی اعتماد مجلس به وزیر پیشهادی گرفته شد.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح سامانه جامع رفاه ایرانیان گفت: در ادامه جلسه بر ضرورت اصلاح این سامانه بر اساس دهک بندی دقیق خانوارها بر اساس درآمد، ثروت و هزینه آنها مورد تاکید قرار گرفت. همچنین به موضوع نقش نظارتی کمیسیون بر برنامه‌های اعلامی وزیر پیشنهادی نیز اشاره شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در پایان تصریح کرد: شفافیت در فرآیند اداره بخش‌های مختلف اقتصادی و مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تاکید اعضای کمیسیون و مورد تایید وزیر پیشنهادی قرار گرفت و مقرر شد در صورت اعتماد مجلس به آقای مرتضوی تعامل کمیسیون با ایشان تداوم پیدا کند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد