دوشنبه 25 مهر 1401 , 20:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 894
| |

دریغ از طرحی برای انقلاب فرهنگی

دریغ از طرحی برای انقلاب فرهنگی

سخنرانی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور نشان داد که جناب سیدسعیدرضا عاملی با گذشت یکسال از مطالبه رهبر انقلاب نه تنها طرح و ایده‌ای ندارد، گویا حتی به موضوع فکر هم نکرده و دریغ از طرحی برای انقلاب فرهنگی!

‏سخنرانی دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در همایش منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور نشان داد که جناب سیدسعیدرضا عاملی با گذشت یکسال از مطالبه رهبر انقلاب نه تنها طرح و ایده‌ای ندارد، گویا حتی به موضوع فکر هم نکرده و دریغ از طرحی برای انقلاب فرهنگی!
‏جناب عاملی! شما به‌عنوان دبیر قرارگاه فرهنگی کشور، امروز باید طرح جامع دبیرخانه را درباره بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی، روی میز بگذارید تا متفکران حوزوی و دانشگاهی نظر بدهند، نه اینکه همچون یک فرد غیرمسئول یا خارج از گود، سخنانی سراسر ضعف و مبتلا به فقر ایده و راهکار بگویید.
‏آقای رییس جمهور! شما تکلیف نگاشتن این طرح را برعهده مجموعه‌ای ذیل دبیرخانه شورا نهادید. پیش از این در جلسه‌ای با حضور همین دبیر، تصریح کردم که ایشان از عهده انجام وظایف تحولی برنمی‌آید و حضور ایشان جز وقت‌کشی، حاصلی ندارد. امروز نتیجه آن را بنگرید. فردا نیز کاری صورت نخواهد گرفت.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد