چهارشنبه 02 شهريور 1401 , 11:200 نظر
0+
0-
کد خبر: 868
| |

نتایج آزمون کانون وکلا پس از اعلام نتیجه استفساریه و بر مبنای آن اعلام خواهد شد

نتایج آزمون کانون وکلا پس از اعلام نتیجه استفساریه و بر مبنای آن اعلام خواهد شد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: سازمان سنجش اعلام نتایج آزمون وکالت را به بعد از تصویب طرح استفساریه موکول کرده تا حقی از شرکت کنندگان این آزمون، ضایع نشود.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفتگوی زنده تلویزیونی ضمن اعلام اینکه طرح استفساریه قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار ناظر بر نتایج آزمون کانون وکلای دادگستری، در حال بررسی در صحن علنی مجلس جهت رای گیری نمایندگان است،گفت: دیروز در جلسه کمیسیون جهش تولید، جزئیات این طرح تصویب شد و تنها یک واژه در آن اصلاح شد تا مجددا برای سازمان سنجش ایجاد مشکل نکند.

پیشنهاد دهنده این طرح استفساریه در پاسخ به این سوال که آیا شیوه تعیین نمره تراز در این طرح اشاره شده است؟ گفت: در این طرح اشاره شده که استانداردهایی که سازمان سنجش برای سایر آزمون ها استفاده می کند، در این آزمون نیز استفاده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: نتایج آزمون کانون وکلا که چند هفته گذشته برگزار شده است، با توجه به مشکلاتی که در حال رسیدگی است، هنوز اعلام نشده و سازمان سنجش، علیرغم اصرار کانون وکلای دادگستری مبنی بر اعلام سریع نتایج آزمون، با اقدام عاقلانه، اعلام نتایج این آزمون را به بعد از تصویب طرح استفساریه موکول کرده تا حقی از شرکت کنندگان این آزمون، ضایع نشود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد