شنبه 11 تير 1401 , 18:170 نظر
0+
0-
کد خبر: 810
| |

خضریان در تشریح نظارت میدانی از شهرستان دماوند:

کمیسیون اصل نود با زمین‌خواری و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی برخورد می‌کند

کمیسیون اصل نود با زمین‌خواری و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی برخورد می‌کند

سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: این آمادگی وجود دارد تا در نشست کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس طی روزهای آتی با حضور دادستان شهرستان دماوند در خصوص زمین‌خواری‌ها و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی تصمیم‌گیری و اقدام شود.


علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در تشریح نظارت میدانی صبح امروز (شنبه ۱۱ تیرماه) خود به همراه سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه از اداره دادگستری شهرستان دماوند، گفت: در جریان این نظارت میدانی ضمن گفت‌وگو با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دماوند نشستی را در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به دستگاه قضائی که مجلس در زمینه تقنینی می‌تواند به رفع آنها کمک کند برگزار  کردیم.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در دیدار با کارکنان و مراجعین دادگستری شهرستان دماوند ضمن تبریک هفته قوه قضائیه پیرامون مسائل و مشکلات این بخش گفت‌وگو داشتیم، عنوان کرد: مقرر شد در مجلس مواردی از جمله ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد پیگیری شود.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: دادستان شهرستان دماوند معتقد بود با توجه به اینکه بازه زمانی اجرایی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد به پایان رسیده است این قانون باید تمدید و اصلاح شود.
وی با بیان اینکه در خصوص مسائل معیشتی کارکنان قوه قضائیه نیز مسائلی مطرح شده که مقرر گردید این موارد در مجمع نمایندگان استان تهران از دستگاه‌قضائی و دادگستری استان تهران پیگیری شود، تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد تا در بحث نظام هماهنگ کارکنان دولت موارد مطرح شده در زمینه معیشت کارمندان قوه قضائیه نیز مورد توجه قرار بگیرد.
خضریان با اشاره به اینکه در خصوص برخی از شهرک‌سازی‌های غیرقانونی و زمین‌خواری که برای ساکنین بومی ایجاد مزاحمت و حواشی کرده است نیز در این نظارت میدانی مباحثی مطرح شد، افزود: این آمادگی وجود دارد تا در نشست کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس طی روزهای آتی با حضور دادستان شهرستان دماوند در خصوص زمین‌خواری‌ها و شهرک‌سازی‌های غیرقانونی تصمیم‌گیری و اقدام شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد