جمعه 13 خرداد 1401 , 19:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 773
| |

سفر نظارتی و دیدار با مردم همدان

سفر نظارتی و دیدار با مردم همدان

در ادامه سفرهای نظارتی به مناطق مختلف کشور،  این بار به دعوت نمایندگان محترم همدان، ضمن بازدید میدانی از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و همچنین زندان مرکزی همدان، چند دیدار مردمی نیز صورت پذیرفت.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در تشریح نظارت میدانی خود از استان همدان گفت: در ادامه سفرهای نظارتی به مناطق مختلف کشور،  این بار به دعوت نمایندگان محترم همدان، ضمن بازدید میدانی از ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و همچنین زندان مرکزی همدان، چند دیدار مردمی نیز صورت پذیرفت.
خضریان افزود: همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به همراه حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با حضور در نشست کانون فرهنگی تربیتی مهدیه همدان، ضمن گفتگو پیرامون دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی و شنیدن سوالات و نظرات ایشان، پیرامون همکاری اعضای کانون با مجلس شورای اسلامی در حوزه زنان و خانواده توافقاتی صورت گرفت.
این نماینده مجلس گفت: همچنین با حضور در جمع نمازگزاران مسجد المهدی شهرک الوند همدان ضمن ارائه گزارش عملکرد دوساله مجلس یازدهم و تحلیلی از شرایط سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، به قدر وسع پاسخگویی به نقدها، سوالات و ابهامات مردم شریف همدان انجام گرفت.
سخنگوی کمیسیون اصل نود قانون اساسی ادامه داد: با عنایت به اهمیت بررسی زندان مرکزی همدان با همراهی مسئولان قضایی استان و حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین با حضور در این زندان، ضمن بازدید از اندرزگاه ها، اماکن خدماتی و پروژه های در حال ساخت زندان با مددجویان دیدار و گفتگو صورت پذیرفت و برخی موارد که نیازمند اقدام بود از دادستان و مدیرکل زندان های استان همدان پیگیری خواهد شد.
خضریان گفت: در ادامه این سفر نظارتی طی بازدیدی از کارگاه‌های تولیدی ظروف سفال در لالجین، روستای علیصدر، گنج‌نامه و شهر تاریخی هگمتانه به همراه مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی استان پیرامون ظرفیت‌های گردشگری و صنایع دستی استان و امکان گسترش تولیدات و ارتقای سطح کیفی خدمات گفتگو سد.
وی با اشاره به بازدید از کارخانه طراحی و تولید ماشین های کشاورزی برزگر در شهرک صنعتی همدان به همراه مسئولان جهاد کشاورزی استان، افزود: در این بازدید با جناب خاوری از تولید کنندگان دستگاه های کشاورزی حفاظتی و همکاری های مجلس در جهت تقویت تولید این کارخانه با هدف افزایش بهره‌وری آب و خاک گفتگو شد.
وی در پایان افزود: یکی از برنامه‌های این سفر، حضور در مراسمی بود که در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) برگزار گردید که در خصوص ویژگی های فکری و عملی امام خمینی(ره) و جامعیت نظری و عملی امام راحل صحبت شد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد