چهارشنبه 27 بهمن 1400 , 14:220 نظر
0+
0-
کد خبر: 694
| |

خضریان در تشریح نظارت میدانی از منطقه ۲ تهران:

صدور مجوز نوسازی املاک قبل از سال ۱۳۷۰ در محله فرحزاد

صدور مجوز نوسازی املاک قبل از سال ۱۳۷۰ در محله فرحزاد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: در زمینه صدور مجوز تخریب و نوسازی املاکی که قبل از سال ۱۳۷۰ احداث شده‌اند، مقرر شد توسط شهرداری منطقه ۲ اقدامات لازم انجام شود.

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح نظارت میدانی خود از منطقه ۲ تهران به همراه سیدمحمد آقامیری عضو شورای شهر تهران، علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهرداران مناطق ۲ و ۵ تهران و برگزاری نشست جمع‌بندی در حسینیه اعظم فرحزاد، گفت: در جریان این نظارت میدانی در خصوص اسناد مالکیت عرصه املاک فرحزاد مقرر شد موضوع از دو طریق به صورت مجزا پیگیری شود. در این زمینه ضمن تشکیل کارگروهی حقوقی برای پیگیری امورات از مسیر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، آقای آقامحمدی نیز موضوع اختلافات اسناد را از طریق دفتر مقام معظم رهبری پیگیری می‌کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه صدور مجوز تخریب و نوسازی املاکی که قبل از سال ۱۳۷۰ احداث شده‌اند نیز مقرر شد توسط شهرداری منطقه ۲ اقدامات لازم انجام شود، عنوان کرد: تا پایان خردادماه سال آینده شهرداری منطقه ۲ بهسازی و ساماندهی خیابان و میدان شهید فرحزادی را به پایان می‌رساند، همچنین شهرداری پس از شناسایی مغازه‌های خرید ضایعات و یا معرفی آنها توسط شورای محله و بسیج، اقدامات قانونی را در دستور کار قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه زمین مورد نیاز احداث کلانتری توسط شهرداری در فرحزاد تهیه و تحویل نیروی انتظامی شد و مقرر گردید مجمع نمایندگان استان تهران از فرمانداری تهران نسبت به تامین اعتبارات لازم برای ساخت آن اقدام کنند، افزود: همچنین مقرر شد اقدامات لازم برای به بهره‌برداری رسیدن ورزشگاه شهدای فرحزاد و خیابان گلبهار نیز تا پایان سال از سوی شهرداری منطقه ۲ انجام شود.

عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران گفت: مجمع نمایندگان استان تهران رفع مشکلات تعیین تکلیف فاضلاب محله فرحزاد را از طریق اداره کل آبفای استان پیگیری می‌کند و در زمینه جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز مقرر شد طی سال ۱۴۰۱ شهرداری اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.

خضریان با بیان اینکه مقرر شد شهرداران مناطق ۲ و ۵ تهران موضوع برق برج‌های نوری در طول رود دره را از طریق مکاتبه با مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری کنند، تصریح کرد: با عنایت به وجود گلوگاه در مسیر خیابان امامزاده داود(ع)، مقرر شد شهرداری منطقه ۲ در زمینه خرید ۵ ملک برای رفع این مشکل در سال ۱۴۰۱ اقدامات لازم را انجام دهد و همچنین در خصوص قراردادن ۵ کانکس جهت حضور نگهبان شب، از سوی نیروی انتظامی همکاری و مساعدت لازم برای تامین امنیت دره رود انجام شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد