جمعه 05 آذر 1400 , 19:060 نظر
0+
0-
کد خبر: 585
| |

خضریان در تشریح نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولان منطقه هفت:

تعیین تکلیف بیمارستان جرجانی و رسیدگی به مساجد منطقه

تعیین تکلیف بیمارستان جرجانی و رسیدگی به مساجد منطقه

علی خضریان در تشریح نشست مردمی تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با حضور شهردار منطقه ۷ و معاونین این مجموعه، مسئولان فرمانداری تهران و دبیران شورایاری منطقه هفت، گفت: بنده به همراه آقای غلامحسین رضوانی و به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست حضور داشتیم و از نزدیک با مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم نسبت به مسائل مدنظرشان آشنا شدیم و متعاقبا مصوباتی در این راستا اتخاذ شد.

علی خضریان در تشریح نشست مردمی تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با حضور شهردار منطقه ۷ و معاونین این مجموعه، مسئولان فرمانداری تهران و دبیران شورایاری منطقه هفت، گفت: بنده به همراه آقای غلامحسین رضوانی و به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران در این نشست حضور داشتیم و از نزدیک با مشکلات، دیدگاه‌ها و نظرات مردم نسبت به مسائل مدنظرشان آشنا شدیم و متعاقبا مصوباتی در این راستا اتخاذ شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این نشست در سرای محله ارامنه منطقه هفت برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست با عنایت به مطالبه مردمی جهت تکمیل مسجد حسینی واقع در این منطقه که متاسفانه احداث آن از سوی شهرداری تهران از سال ۹۲ تاکنون به طول انجامیده است، پس از شنیدن گزارش عملکرد، مقرر شد صحن مسجد حسینی به همراه امکانات لازم اعم از تهیه وسایل سرمایشی، گرمایشی، بخش وضوخانه و سرویس‌های بهداشتی تا دهه مبارک فجر از سوی شهرداری منطقه هفت آماده شود تا شاهد اقامه نماز در این مسجد باشیم. همچنین مقرر شد برنامه عملیاتی‌ اقدامات لازم در سال آینده نیز از سوی شهردار منطقه ارائه شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد طی ۱۵ روز آینده وضعیت مسجد شریفیه با پیمانکار سازنده مشخص و برنامه زمانبندی شده در راستای به اتمام رساندن این پروژه به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه شود.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: مسجد دانشگاه خوارزمی نیز نیاز به نصب آسانسور و برخی تجهیزات دیگر دارد لذا مقرر شد شهرداری منطقه هفت در این راستا تا پایان سال اقدام کند.
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: توجه و اهمیت دادن به امور مساجد یکی از ضروریات است لذا در این نشست مقرر شد موضوع حمایت‌های قطع شده از سوی شهرداری تهران در دوره گذشته و تاکید برای قرار گرفتن این امر در بودجه سال آتی شهر تهران از سوی مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری شود.
رییس کمیته سیاسی، نظامی امنیتی کمیسیون اصل نود گفت: بر اساس اظهارات مردمی خلأ حضور نیروی‌های انتظامی در خیابان‌های منطقه هفت مشهود است، لذا مقرر شد خیابان‌هایی که با این مسئله روبرو هستند شناسایی شوند و طی یک هفته آینده از سوی شهرداری منطقه با راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم صورت بگیرد. همچنین برای احداث کلانتری جدید در این منطقه نیز مقرر شد فرمانداری تهران مکاتبات و نشست‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه را انجام دهد و طی یک ماه آینده موضوع محل احداث این امر تعیین تکلیف شود.
خضریان اظهار کرد: مشکلاتی در خصوص مسیر احداث مترو در خیابان‌های منطقه هفت وجود دارد، از این رو مقرر شد معاونت عمرانی شهرداری این منطقه با مجموعه مترو تهران مکاتبات لازم را انجام دهد و در صورت نیاز نیز مجمع نمایندگان استان تهران این موضوع را پیگیری کند.
نماینده مردم تهران در قوه مقننه، تصریح کرد: ارتقای وضعیت فرهنگی منطقه هفت نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ از این رو مقرر شد مذاکراتی با مالک سینما کوچ که سال‌هاست بلااستفاده است طی ۱۵ روز آینده صورت بگیرد تا وضعیت آن تعیین تکلیف شود و گزارش آن به مجمع نمایندگان استان تهران ارائه شود.
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: تعدادی از شالترهای برق نیز در برخی نقاط منطقه هفت وضعیت مناسبی ندارد و عملا ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده است. لذا مقرر شد طی ۱۵ روز آینده جانمایی مناسب از سوی شهرداری منطقه صورت بگیرد و نهایتاً فرمانداری تهران نیز بحث جابجایی آنها را از اداره برق را پیگیری نماید.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: از آنجایی که براساس اظهارات نمایندگان شورایاری وضعیت فعلی خیابان شیخ صفی دارای مشکلاتی از حیث ترافیکی شده که این امر بر خیابان‌های دیگر نیز تاثیر گذاشته است، لذا مقرر شد شهرداری این منطقه با پلیس راهنمایی و رانندگی طی یک ماه آینده موضوع را با حضور نمایندگان منطقه پیگیری کنند.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: بیمارستان جرجانی فاقد ارائه خدمان بهداشتی و درمانی است و این در حالیست که پیش‌تر و طبق صورتجلسه‌ای که به امضای مسئولان وقت تامین اجتماعی و شهرداری تهران رسیده است، می‌بایست بصورت تهاتری میان شهرداری تهران و سازمان تامین اجتماعی تغییر مالکیت دهد تا مورد استفاده شهروندان منطقه قرار گیرد، اما این امر تاکنون محقق نشده است لذا مقرر شد موضوع مجددا از طریق مکاتبات و همچنین برگزاری جلسات فی‌مابین شهرداری تهران، سازمان تامین اجتماعی و مجمع نمایندگان استان تهران تعیین تکلیف شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد