پنجشنبه 14 مرداد 1400 , 11:470 نظر
0+
0-
کد خبر: 484
| |

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران:

با شهرداری زاکانی، مردم تهران طعم خدمت صادقانه را می چشند

با شهرداری زاکانی، مردم تهران طعم خدمت صادقانه را می چشند

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران گفت: با شهردار شدن آقای زاکانی مردم تهران طعم خدمت صادقانه و دیدن‌مدرانه را خواهند چشید و ما در این دوران شاهد اداره ارزان شهر و برخورداری اقشار ضعیف از مزایا و امکانات شهری خواهیم بود.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: در دوران همکاری‌ام با آقای زاکانی و همین‌طور قبل از آن در دورانی که رابطه دوستانه با ایشان داشتم ایشان را فردی فسادستیز دیده‌ام.

وی افزود: با توجه به گردش مالی بالای شهرداری تهران روحیه فسادستیزی آقای زاکانی به سلامت مالی شهرداری کمک می‌کند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: ویژگی دیگر آقای زاکانی تحول‌خواهی است و قطعاً مردم در دوران شهرداری آقای زاکانی در شهر تهران تغییر و تحول را در خدمت‌رسانی به مردم شاهد خواهند بود و تغییرات محسوس در این حوزه اتفاق خواهد افتاد.

خضریان خاطرنشان کرد: با توجه به ریاست آقای زاکانی در بسیج دانشجویی و ارتباطی که با نیروهای انقلابی از قشر دانشجویان داشته ما می‌توانیم شاهد حضور نیروهای انقلابی در شهرداری تهران در دوره پیش‌رو باشیم.

وی افزود:‌ در دوره‌ای که آقایان تکنوکرات شهردار تهران بودند شهر گران اداره می‌شد و اقشار ضعیف جامعه توان زندگی در تهران را نداشتند و به حاشیه شهر رانده شدند، یکی از ویژگی‌های آقای زاکانی این است که شهر را ارزان اداره می‌کند و اقشار ضعیف نیز می‌توانند از مزایا و امکانات شهر اضافه کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان تهران اظهار داشت: ویژگی دیگر ارائه خدمت صادقانه و عادلانه به مردم است و مردم تهران در دوره شهرداری آقای زاکانی طعم خدمت صادقانه و عادلانه را خواهند چشید.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد