چهارشنبه 23 تير 1400 , 18:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 465
| |

بازدید نمایندگان تهران از باغ گیاه شناسی ملی ایران

بازدید نمایندگان تهران از باغ گیاه شناسی ملی ایران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از بازدید اعضای مجمع متبعوش از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران خبر داد و گفت: ابر چالش های مهم محیط های طبیعی ایران مورد بررسی قرار گرفت.

علی خضریان با اشاره به بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران، گفت: در این بازدید نظارتی مسائل روز کشور پیرامون حوزه‌های مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این بازدید مسئولان مؤسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود ارائه کردند، اظهار کرد: همچنین موضوعاتی مانند ابر چالش‌های مهم محیط‌های طبیعی ایران، تغییر اقلیم و بحران آب، زراعت چوب و غیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این میان نمایندگان از دو پروژه مهم استاندارد کردن فرایند تولید با هدف تکمیل حلقه‌های پسین زنجیره گیاهان دارویی و تولید بذر، نهال و نشاء از ارقام اصلاح شده بومی و انحصاری گیاهان دارویی بازدید کردند و در جریان آخرین فعالیت های رخداده قرار گرفتند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید یادآور شد در این بازدید به اهمیت نقش قوه مقننه، در جهت‌گیری تصویب قوانین و تعیین جهت‌گیری  توسعه، تاکید ویژه در اهمیت اکوسیستم های طبیعی ایران، حفظ گونه‌های گیاهی و تنوع ژنتیکی کشور تاکید شد که باید در پیگیری برنامه‌های عمرانی و توسعه کشور مد نظر قرار گیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد