پنجشنبه 14 اسفند 1399 , 20:460 نظر
0+
0-
کد خبر: 383
| |

قدردانی از زحمات اهالی رسانه

قدردانی از زحمات اهالی رسانه

علی خضریان درنشست علنی مجلس گفت: از رسانه ها و خبرگزاری های مختلف طی روزهای گذشته در مجلس و در جریان بررسی بودجه حضور داشتند و تمامی تلاش های آنها جای قدردانی دارد، بنابراین لازم دانستم در شب آخری که ما نمایندگان به صورت سه شیفت به بررسی بودجه مشغول هستیم، از این تریبون از رسانه ها تشکر و قدردانی کنم.

علی خضریان در نشست علنی نوبت سوم امروز (چهارشنبه ۱۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، طی تذکری با استناد به بند (۱) ماده ۲۲ ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه در جریان بررسی لایحه بودجه گفت: درحالی که ما در صحن علنی مشغول بررسی و تصویب کلیات و جزئیات لایحه بودجه بودیم، خبرنگاران و فعالان رسانه در پشت سر ما و در جایگاه  اهالی رسانه، تلاش کردند تا مصوبات مجلس را به گوش جامعه برسانند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمتر اقدامات و فعالیت های اهالی رسانه دیده می شود، افزود: معمولاً خبرنگاران آنقدر نجیب و از خود گذشته هستند که با وجود در اختیار داشتن ابزار رسانه، هیچگاه درباره مطالبات و مسائل صنفی خودشان صحبت نکردند، این همکاران سابق من آنقدر عزیز هستند و عزت نفس دارند که ندیدیم هیچگاه از ابزار رسانه برای بیان مشکلات و مسائل خود استفاده کنند.

وی تاکید کرد: از رسانه ها و خبرگزاری های مختلف طی روزهای گذشته در مجلس و در جریان بررسی بودجه حضور داشتند و تمامی تلاش های آنها جای قدردانی دارد، بنابراین لازم دانستم در شب آخری که ما نمایندگان به صورت سه شیفت به بررسی بودجه مشغول هستیم، از این تریبون از رسانه ها تشکر و قدردانی کنم.

خضریان همچنین در ادامه با اشاره به بند ۱ ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه نظارت بر کلیه امور اداری، مالی و استخدامی سازمانی مجلس برعهده هیات رئیسه شورای اسلامی است، برای خبرنگاران خبرگزاری خانه ملت که صادقانه زحمات فراوانی می کشند تا فعالیت های مجلس و مصوبات صحن علنی به گوش جامعه برسد، کمکی کرده باشیم تا در سال ۱۴۰۰ موضوع استخدامی رفاهی و مالی این عزیزان به بهترین شکل ممکن برطرف شود تا این خبرنگاران زحمتکش در کنار ما این دلخوشی برایشان فراهم شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین جا دارد از کلیه کارکنان و افرادی که بعد از رفتن ما از صحن به منظور نظافت و آماده کردن صحن علنی برای نشست های روز آینده زحمت می کشند و یا در درب های مجلس امنیت را برقرار کردند نیز به نمایندگی از سایر وکلای ملت، تقدیر و تشکر کنم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات این نماینده گفت: همه نمایندگان از زحمات عزیزانمان در خبرگزاری خانه ملت، صدا و سیما و دیگر رسانه ها تشکر می کنند، ان شالله که جبران محبت های آنها را بتوانیم انجام دهیم.

پس از صحبت های خضریان، جمعی از نمایندگان مجلس نیز رو به سمت جایگاه خبرنگاران کرده و از زحمات خبرنگاران تشکر و قدردانی کردند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد