چهارشنبه 22 بهمن 1399 , 12:280 نظر
0+
0-
کد خبر: 359
| |

انقلابی در مسیر قوی شدن

انقلابی در مسیر قوی شدن

انقلاب اسلامی ⁧‫مردم‬⁩ در ⁧‫ایران‬⁩ نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در ⁧‫تاریخ‬⁩ جهان است، این انقلاب پایان دوران فرودستی و تحقیر دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه‌گری غرب و شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان بود.

۴۲ سال پس از بهمن تاریخی‌۵۷ درحالی سالروز پیروزی ⁧‫انقلاب اسلامی‬⁩ از راه رسیده است که با گذشت بیش از چهار دهه از رستاخیز خمینی کبیر، همچنان آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان اقصی نقاط این کره خاکی چشم امید خویش را به آن دوخته‌اند و ⁧‫جمهوری اسلامی‬⁩ را مظهر استقلال اراده می‌دانند.
‏به واقع انقلاب اسلامی ⁧‫مردم‬⁩ در ⁧‫ایران‬⁩ نقطه عطف تاریخی و سرآغاز دوران جدیدی در ⁧‫تاریخ‬⁩ جهان است، این انقلاب پایان دوران فرودستی و تحقیر دنیای اسلام در برابر استعمار و سلطه‌گری غرب و شروع بیداری، خودباوری و بازگشت به خویشتن اسلامی مسلمانان بود.
‏در طول این ۴۲ سال که از عمر این انقلاب می‌گذرد، نه تنها همه تلاش‌های غرب و هم‌پیمانان منطقه‌ای آنها برای شکست یا تغییر ماهیت انقلاب بی‌نتیجه ماند، بلکه علاوه‌ بر تثبیت و نهادینه شدن آن در داخل کشور، آثار آن به خارج از مرزها کشیده شد و صدور مبانی انقلاب به واقعیت پیوسته است.
‏به دست آوردن اقتدار منطقه‌ای و قدرت بازیگری در سطح معادلات کلان بین‌المللی، متاع نایابی است که آن را ⁧‫استقلال‬⁩ اراده‌ی برآمده از جمهوری اسلامی به ارمغان آورده است؛ متاعی که حتی کشورهای عربی منطقه علیرغم در اختیار داشتن دلارهای نفتی هنگفت، نتوانسته‌اند آن را به خدمت خود درآورند.
‏جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده که می‌توان حتی در این جنگلی که قدرت‌های استکباری تحت عنوان «نظام بین‌الملل» در جهان ایجاد کرده‌اند، مستقل ماند، پیشرفت کرد، مسیر ⁧‫قوی شدن‬⁩ را طی نمود و مقابل استثمار و استکبار سازمان‌یافته ابرقدرت‌ها ایستاد و منافع ملی را تامین کرد.
‏اینک با تمام شیطنت‌ها و دشمنی‌ها، پس از سپری شدن یک چلّه پرافتخار، با پرچمداری خمینی دیگری، گام در دهه پنجم انقلاب گذارده‌ایم و به فضل خدا، به سمت و سوی تشکیل تمدن بزرگ اسلامی، پیش می‌رویم و در هر گام از ⁧‫گام دوم انقلاب‬⁩، پیش‌گویی‌های آن مرد الهی، برایمان ملموس و محسوس می‌گردد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد