پنجشنبه 04 تير 1405 , 23:260 نظر
0+
0-
کد خبر: 2711
| |

برخی با ندیدن واقعیات در یک جهان موازی زندگی می‌کنند

 برخی با ندیدن واقعیات در یک جهان موازی زندگی می‌کنند

وقتی می‌خواهیم در مورد برجام صحبت کنیم نمی‌توانیم بگوییم بخشی از آن خوب بود و بخشی بد بود. در دوران برجام جنگ تحمیلی دوم هم هست. ما نمی‌توانیم در یک جهان موازی زندگی کنیم. این سؤال وجود دارد کسانی که در یک جهان موازی زندگی می‌کنند، آمریکا چه شکلی است.

علی خضریان، در برنامه تلویزیونی شیوه: اینکه گفته شود توافق برجام که به مدت ۱۰ سال برای ایران ایجاد تعهدات کرد، تنها دو سالش خوب بود؛ یعنی از نظر مدافعان برجام هم ۸۰ درصد بد بوده است

برجام موجب یک سری تعهدات ۱۰ ساله برای ایران شد و ما هم تعهداتمان را عمل کردیم، هم ۱۱ تن اورانیوم را از کشور خارج کردیم و هم در رآکتور اراک بتن ریختیم.

وقتی می‌خواهیم در مورد برجام صحبت کنیم نمی‌توانیم بگوییم بخشی از آن خوب بود و بخشی بد بود. در دوران برجام جنگ تحمیلی دوم هم هست. ما نمی‌توانیم در یک جهان موازی زندگی کنیم. این سؤال وجود دارد کسانی که در یک جهان موازی زندگی می‌کنند، آمریکا چه شکلی است.
 

 

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد