پنجشنبه 16 مرداد 1399 , 11:150 نظر
0+
0-
کد خبر: 233
| |

بخشی از تجهیزات شرکت واگن‌سازی تهران، توسط نخبگان علمی کشورمان ساخته می‌شود

بخشی از تجهیزات شرکت واگن‌سازی تهران، توسط نخبگان علمی کشورمان ساخته می‌شود

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به بازدید امروز مجمع نمایندگان تهران از شرکت واگن‌سازی گفت: آنچه که در این بازدید بسیار مسرت بخش بود این است که بخشی از قطعات و تجهیزات این شرکت توسط نخبگان علمی کشورمان ساخته شده‌اند.

علی خضریان در تشریح بازدید امروز ( چهارشنبه، 15 مرداد) مجمع نمایندگان استان تهران از شرکت واگن سازی شهر تهران گفت: جلسه‌ای با مسئولان این شرکت و همچنین رئیس شورای شهر پیرامون مشکلات واگن‌سازی برگزار شد و   دلایل نیمه تعطیل بودن این کارخانه هم مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه، افزود: بحث نیمه تعطیل شدن این کارخانه به دلایل مشکلات مالی بوده که باید میان شورای شهر و دولت برای رفع مشکلات هماهنگی‌هایی صورت بگیرد و مقرر شد مجلس هم دراین باره کمک‌های لازم را داشته باشد.

 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم به تولید بخشی از تجهیزات شرکت واگن‌سازی مترو تهران توسط نخبگان علمی کشورمان اشاره و تاکید کرد: آنچه که در این بازید بسیار خوشحال کننده بود این است که بخشی از تولیدات شرکت واگن‌سازی تهران در حوزه‌های ساخت تجهیزات و دستگاه‌های مختلف در سالهای اخیر توسط شرکت‌های دانش‌بنیان کشورمان بومی سازی شده است.

خضریان یادآور شد: مقرر شد مجلس در بحث اعتبارات مورد نیاز برای سرپا شدن این کارخانه ورود کند و از همه ظرفیت‌های قانونی و نظارتی خود برای وصول مطالبات قانونی شورای شهر به ویژه در بحث مترو حمایت‌های لازم را داشته باشد.

 سید نظام الدین موسوی، غلامحسین رضوانی، اقبال شاکری، علی خضریان،سید محمود نبویان و همچنین محسن پیرهادی در این بازدید حضور داشتند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد