چهارشنبه 14 خرداد 1399 , 17:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 205
| |

اظهارات خضریان درباره عدالت و محرومیت در جریان بازدید از بخش غیزانیه

اظهارات خضریان درباره عدالت و محرومیت در جریان بازدید از بخش غیزانیه

نماینده مردم تهران در مجلس شوراى اسلامى در جریان بازدید از بخش غیزانیه و مناطق محروم اهواز گفت: عدالت و محرومیت امر وسیعى است، اما مهمترین دلیل این وضعیت، دور شدن مسئولان از مردم است.

علی خضریان، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، اظهار داشت: همانطوری که رهبر انقلاب فرمودند در عدالت نمره خوبی کسب نکرده ایم مصداق عینی آن هم غیزانیه است و همه مسئولین باید در برقراری عدالت حرکت کنند تا عقب ماندگی‌هایی نظیر غیزانیه اتفاق نیفتد.

وی ادامه داد: غیزانیه یک بخش کوچک از محرومیت خوزستان است یعنی اگر به بخش‌های دیگر هم در این استان سری زده شود ما غیزانیه‌های فراوانی را دارا هستیم که باید به ان‌ها رسیدگی شود.

نماینده تهران در مجلس گفت: مهم‌ترین علت چنین محرومیت‌هایی نبود مسئولین در کف جامعه و مشاهده کردن مشکلات مردم است تا جهت رفع آن اقدام کنند یعنی وقتی مسئولی در اتاق و زیر باد کولر نشسته باشد آن فرد دیگر درد و مشکل جامعه را متوجه نمی‌شود.

خضریان با اشاره به حضور نمایندگان در غیزانیه گفت: از صبح نمایندگان در غیزانیه حضور دارند، اما هنوز استاندار خوزستان در این محل حضور پیدا نکرده است و اصلا مشخص نیست ایشان کجا هستند.

وی در پایان گفت: با این توصیفات معلوم است که مشکلات استان خوزستان و علی الخصوص غیزانیه با وجود چنین مسئولانی حل نشود.

 

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد