پنجشنبه 12 تير 1399 , 17:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 199
| |

نمایندگان تهران برای پیگیری مشکلات مردمی در منطقه ۷ حضور یافتند

نمایندگان تهران برای پیگیری مشکلات مردمی در منطقه ۷ حضور یافتند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تعدادی از نمایندگان تهران دیروز به همراه مسئولان منطقه‌ای برای پیگیری و حل مشکلات مردمی در منطقه ۷ حضور یافتند.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به دیدار مردمی تعدادی از نمایندگان تهران با اهالی، کسبه و اقشار ساکن منطقه 7 پایتخت در روز گذشته گفت: در نشست مجمع نمایندگان استان تهران مقرر شد، ضمن پیگیری راه‌اندازی یک سامانه برای دریافت مشکلات و درخواست‌های مردمی، حضور در مناطق برای دیدار با آنها به صورت مسجد محور انجام شود.      

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: براین اساس، اولین جلسه دیدار مردمی دیروز در منطقه 7 و در مسجد حسینی واقع در خیابان سبلان شمالی با حضور مسئولان منطقه‌ای، شهرداری، معاون فرماندار، سازمان آب و برق، آموزش و پرورش و ... برگزار شد.

وی تاکید کرد: نمایندگان استان تهران ضمن بررسی مشکلات منطقه در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی و زیرساختی، یک سری مصوبات را هم با تعیین زمانبندی برای ایجاد روشنایی، تقویت امنیت منطقه، رفع موانع آموزشی و پرورشی، رفع مشکلات ادامه کار سوله ورزشی برای نوجوانان و جوانان، بحث آسیب‌های اجتماعی و ... در نظر گرفتند.

خضریان تصریح کرد: در این جلسه در کنار دریافت گزارشی از مسایل و مشکلات منطقه 7 قرار شد، در جلسات بعدی جهت ارتقای ظرفیت آموزش و پرورش در منطقه با رویکرد تقویت بنیان‌های آموزشی و فرهنگی در مدارس و بررسی کلان‌ آسیب‌های اجتماعی استان تهران اقداماتی انجام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران همچنین در ادامه با اشاره به دیدار امشب تعدادی از نمایندگان تهران با مردم در مساجد گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) مقرر شد، نمایندگان با حضور در مساجد مختلف ضمن دریافت گزارشی از وضعیت شهر تهران در جریان مشکلات مردمی از نزدیک قرار بگیرند البته این دیدار از نوع دیدارهای اداری مانند روز گذشته و با حضور مسئولان منطقه‌ای نیست.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد