یکشنبه 08 تير 1399 , 16:300 نظر
0+
0-
کد خبر: 197
| |

بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از بخش فشافویه

بازدید مجمع نمایندگان استان تهران از بخش فشافویه

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس از سفر جمعی از نمایندگان این استان به بخش فشافویه به منظور بررسی مشکلات آن نواحی خبر داد و گفت: در این دیدار ضمن بررسی مشکلات و ارائه راهکارها مقرر شد ظرف مدت تعیین شده، فرمانداری شهر ری نسبت به رفع معضلات اقدام کند.

علی خضریان در گفت‌و‌گو با با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح بازدید روز (یک شنبه 8 تیرماه) نمایندگان استان تهران از شهرری، فشافویه و حسن‌آباد، گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت منطقه و دیدن مشکلات مردم انجام شد و جلسه شورای اداری نیز عصر امروز با حضور فرماندار شهرری به منظور تصمیم‌گیری برای رفع مشکلات موجود تشکیل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، افزود: بسیاری از پروژه‌ها به دلیل کمبود بودجه نیمه تمام رها شده بودند که طی بازدید  امروز مقرر شد مجمع نمایندگان استان در تکمیل بودجه شهر ری تا حد امکان کمک کند. از طرفی برخی از پروژه‌ها همانند درمانگاه تأمین اجتماعی فشافویه که احداث آن از بهمن سال گذشته آغاز شده بود به دلیل مشکلات برق، مخابرات و آب نیمه تمام مانده بوده که با همکاری مسئولان اجرایی مشکلات آن رفع شد. همچنین مقرر شد برای دریافت مجوز برداشت بودجه از دستگا‌ه‌های نظارتی چون دیوان محاسبات پیگیری‌هایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: برای برخی از کار‌های اجرای چون لوله‌کشی گاز و مشکلات مربوط به آب‌ شرب روستاها اعم از قطعی آب و افت فشار زمان بندی‌های سه ماهه، شش ماهه و یک ساله تعیین شد و مسئولان متعهد شدند در این بازه زمانی کارها را به سرانجام برسانند. همچنین مقرر شد موضوع انتقال آب شرب شهرستان از رینک انتقال آب قمر بنی هاشم (ع) از سد ماملو پس از اخذ مجوز دیوان محاسبات نهایتا تا یک و سال و نیم آینده به بهره برداری برسد.

خضریان افزود: با توجه به نارضایتی اهالی روستای قلعه محمد علی خان از اسراف آب برخی ساکنان، مقرر گردید نصب کنتور آب مشترک های این روستا نهایتا تا پایان تیرماه تکمیل گردد. همچنین لایروبی قنات‌های بخش نیز پس از تخصیص اعتبار و مجوزهای لازم، نهایتاً ظرف ۲ ماه و با بودجه تقریبی ۲ میلیارد تومان انجام شود.

وی ادامه داد: مقرر شد نمایندگان مجمع استان تهران در جلسه ای تبدیل درمانگاه تامین اجتماعی بخش به درمانگاه تخصصی شبانه روزی را بررسی و اقدامات لازم انجام دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت تداوم  سرکشی مسئولان اجرایی از مناطق تحت پوشش خود، تصریح کرد: در این بازدید مشاهده کردیم برخی از مسئولان برای اولین بار از این مناطق بازدید می‌کنند. با توجه به اینکه زندگی و سرنوشت مردم بر عهده‌ آنها است، پیشنهاد می‌کنم به صورت مکرر از این مناطق بازدید و سرکشی داشته باشند چرا که بسیاری از مشکلات مردم بدون حضور نمایندگان و تنها با حضور مسئولان اجرایی مناطق قابل حل است.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، با تاکید بر تداوم بازدید نمایندگان استان تهران از مناطق مختلف شهر، اظهار کرد: روز سه شنبه (دهم تیرماه ) بخشی از نمایندگان استان از مناطق جنوبی پایتخت به منظور بررسی و مشاهده مشکلات کشاورزان بازدید خواهند کرد. همچنین به زودی از مناطق دیگر حوزه انتخابیه مانند پردیس و اسلامشهر نیز بازدید خواهیم کرد.

خضریان با یادآوری نشست دوشنبه (9 تیر ماه) مجمع نمایندگان استان تهران برای استماع و بررسی گزارش بازدید نمایندگان از شهرری، فشافویه و حسن‌آباد و تصیم‌گیری‌ها مجدداً تشکیل جلسه خواهد داد تا برای اخذ مجوزهای دریافت بودجه نیز هم‌فکری‌هایی صورت بگیرد. همچنین درخصوص برنامه‌های آینده مجمع و فعال کردن دفاتر نمایندگان درحوزه‌های انتخابیه با استفاده از دفاتر موجود و ظرفیت‌های مردمی به منظور کاهش هزینه‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد