دوشنبه 04 تير 1403 , 22:520 نظر
0+
0-
کد خبر: 1595
| |

خضریان در مناظره «انتخاباتی» شبکه خبر مطرح کرد؛

پزشکیان برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد/ ما با یک پروژه دروغ طرف هستیم

پزشکیان برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد/ ما با یک پروژه دروغ طرف هستیم

مناظره اولویت های رئیس جمهور آینده بین علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی و محسن هاشمی سیاستمدار نزدیک به مسعود پزشکیان در شبکه خبر برگزار شد.

مناظره انتخاباتی علی خضریان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین مشاور رئیس ستاد سعید جلیلی و محسن هاشمی رفسنجانی(رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران) امروز در شبکه خبر برگزار شد. 

خضریان ابتدا به مسئله کار آمدی دولت‌ها پرداخت و گفت: کارآمدی از دو بخش برنامه ها و سیاست ها و مدیرانی که میخواهند اجرا کنند تشکیل می‌شود یعنی هردو این بخش ها می توانند ما را به کارآمدی نزدیک کند اما در شرایطی که ما داریم صحبت از کارآمدی می کنیم باید افرادی که در انتخابات نامزد می‌شوند و ما می خواهیم آن ها را بسنجیم و مردم ما هم می‌خواهند بدانند کدام یک از این ها برای انتخاب شرایط بهتری دارند. اول باید به سوابق آنها رجوع کنیم دوم سیاست های آنها و سوم اینکه اطرافیان آن‌ها چه کسانی هستند. 

 نماینده مردم تهران در بخش دیگری از این مناظره افزود: اینکه پزشکیان می‌گوید مملکت را به دست متخصصان می‌دهد نشان دهنده آن است که او برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد، تاکنون هیچ کس نپرسید خسارتی که فاضلی به بیت‌المال وارد کرد را چه کسی جبران می‌کند، میکروفونی که فاضلی پرت کرد نمادی از دولت پزشکیان است.

خضریان در ادامه اظهار داشت: روحانی خودش توان حرف زدن داشت اما شاهدیم که در حال حاضر جهرمی به پزشکیان می‌گوید چه بگوید و چه نگوید جهرمی در دوره وزارتش به دروغ گفت لباس فضانورد تولید کرده‌ایم.

در ادامه بخش‌هایی از این مناظره را می‌توانید در زیر ببینید:

علی خضریان در ابتدای این مناظره با اشاره به لزوم کارآمدی نامزد ریاست جمهوری اظهار داشت: در موضوع کار آمدی، برنامه‌ها، سیاست‌ها و مدیرانی که می‌خواهند این برنامه‍‌ها را اجرایی کنند اهمیت دارند و بخش‌های یاد شده می‌توانند ما را به این کارآمدی نزدیک کنند؛ ادامه این گفتگو را در فیلم زیر ببینید:

نماینده تهران در مجلس شوارای اسلامی در ادامه گفت: دلیل این که بنده عرض می‌کنم که آقای پزشکیان ادامه‌ی دولت آقای روحانی است و عین دولت آقای روحانی است با یک مراتبی پایین‌تر، حضور افراد نزدیک به ایشان می‌باشد و در این خصوص در خصوص شاخص‌های متعددی می‌توان سخن گفت، به عنوان مثال اقای جهرمی که در برنامه سفر استانی آقای پزشکیان به شیراز به او یاد می‌داد که چه بگوید. ادامه این گفتگو را در فیلم زیر ببینید:

 مشاور رییس ستاد جلیلی افزود: اینکه پزشکیان می‌گوید مملکت را به دست متخصصان می‌دهد نشان دهنده آن است که او برنامه‌ای برای ادامه کشور ندارد، تاکنون هیچ کس نپرسید خسارتی که فاضلی به بیت‌المال وارد کرد را چه کسی جبران می‌کند، میکروفونی که فاضلی پرت کرد نمادی از دولت پزشکیان است.

خضریان در ادامه این مناظره اظهار کرد: مردم عزیز دولت آقای روحانی در برهه‌ای که داشت پایان پیدا می‌کرد، شما مردم به خاطر دارید تعداد کشته‌ها در دوره کرونا به تعداد 700 نفر رسیده‌ بود، یعنی از معدل شهدای دفاع مقدس بالاتر. سوال اینجاست چرا این تعداد کشته می‌دادیم؟ در همان زمان چین پیغام میداد که حاضر است به ایران واکسن بدهد، اما اقایون تمرکز خود را روی غرب بسته بودند بر اساس همین اف‌ای‌تی‌اف که آقای هاشمی فرمودند که ما به تعداد محدودی به شما واکسن می‌دهیم اما به شرط آن که شما اطلاعات تبادلات مالی‌تان را در اختیار ما بگذارید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس افزود: مردم شریف ایران آن حلقه‌ای که دارد شکل می‌گیرد و باید درباره آن صحبت کرد، این دسته بندی‌های فرضی است که  برخی از این سیاسیون بالانشین دارند کار انجام می‌دهند. موضوعی که اصلی می‌باشد دیوار بتنی هست که جریان سرمایه‌داری دارد بین خودش و مردم عزیز ما شکل می‌دهد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد