چهارشنبه 08 فروردين 1403 , 12:170 نظر
0+
0-
کد خبر: 1486
| |

آفرینش اجتماعی جامعه ایرانی

آفرینش اجتماعی جامعه ایرانی

اجتماع بزرگ مردمی برنامه محفل در چارچوب سازوکار مردم گرایانه گفتمان انقلاب اسلامی توانست ظرفیت جدیدی برای اداره جامعه در عرصه فرهنگی را تولید کند. ظرفیتی که شرکت‌کنندگان و تماشاگران میلیونی آن در سراسر کشور، بار دیگر به خودآگاهی دینداری جامعه از پس هجمه‌های دشمن برسند.

تجمع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی ضمن جلوه‌گری شکوه قرآن در پایتخت ایران، بار دیگر ظرفیت‌های بزرگ جامعه ایرانی را نمایان کرد و نشان داد چگونه تنها با فراخوان یک برنامه تلویزیونی، جامعه ایران دست به آفرینش اجتماعی بزرگی از دین‌داری، انسجام، همدلی و نشاط می‌زند.

همچنین از آنجایی که در جهان جدید بخش مهمی از تلقیات اجتماعی را رسانه می­‌سازد و صورت بندی می­‌کند. دشمنان با هجوم رسانه‌ای تلاش دارند تا با غلبه سوژگی و جزمیت در بازتاب، اجازه ظهور جامعه، آنچنان که هست را ندهند. لذا مسأله بازنمایی جامعه ایرانی در تلویزیون اهمیت مضاعف پیدا می‌کند.

ضمن اینکه اجتماع بزرگ مردمی برنامه محفل در چارچوب سازوکار مردم گرایانه گفتمان انقلاب اسلامی توانست ظرفیت جدیدی برای اداره جامعه در عرصه فرهنگی را تولید کند. ظرفیتی که شرکت‌کنندگان و تماشاگران میلیونی آن در سراسر کشور، بار دیگر به خودآگاهی دینداری جامعه از پس هجمه‌های دشمن برسند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد