دوشنبه 16 بهمن 1402 , 18:380 نظر
0+
0-
کد خبر: 1426
| |

خضریان در تشریح نظارت میدانی از منطقه ۱۶ تهران:

اصلاح بافت فرسوده منطقه ۱۶ و طرح تفصیلی محله خزانه باید در دستور کار قرار گیرد

اصلاح بافت فرسوده منطقه ۱۶ و طرح تفصیلی محله خزانه باید در دستور کار قرار گیرد

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح بازدید خود و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از محله خزانه و شهید بخارایی در منطقه ۱۶ تهران، گفت: اصلاح بافت فرسوده منطقه ۱۶ و طرح تفصیلی محله خزانه مطالبه اهالی منطقه بود که باید هرچه سریع‌تر در دستور کار قرار گیرد.

علی خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نشست جمع‌بندی نظارت میدانی خود و تعدادی از نمایندگان استان تهران در مجلس از جمله حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی و غلامحسین رضوانی از منطقه ۱۶ تهران،  محله خزانه و شهید بخارایی و همچنین مسجد فاطمیه که با حضور مسئولان اجرایی و جمعی از رؤسای ادارات دولتی و اهالی این محله برگزار شد، گفت: در ابتدای این نشست گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم در حوزه نظارت و تقنین ارائه شد و پس از آن شنوای سئوالات و انتقادات نمایندگان اهالی محل در حوزه اقدامات مجلس و دولت به ویژه در حوزه اقتصاد کشور و معیشت بودیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از جمله موارد مطرح شده در این نشست از جانبب اهالی این منطقه، «موضوع همسان سازی و افزایش حقوق بازنشستگان، طرح ساماندهی کارکنان دولت و حذف نیروهای شرکتی و همچنین چگونگی اجرای طرح شفافیت» بود که ما نمایندگان پاسخگوی موارد مطروحه بودیم.

وی اضافه کرد: در ادامه با توجه به بازدید صورت گرفته از منطقه 16، موضوع اصلاح بافت فرسوده منطقه و اصلاح طرح تفصیلی منطقه  مطرح شد قرار است مجمع نمایندگان استان از شهرداری و ادارات دولتی این موضوع را پیگیری کند.

خضریان یادآور شد: اصلاح و ترمیم خیابان‌های اصلی منطقه مثل خیابان‌های شهید بخارایی، سلامت بخش، فراهانی و تقوی نیز یکی دیگر از مسائل اهالی منطقه بود که مقرر شد این موضوع از شهرداری منطقه پیگیری شود تا در اسرع وقت این مشکلات برای تردد اهالی حل و فصل شود. همچنین موضوع روشنایی کوچه‌های فرعی محله نیز مورد انتقاد مردم بود که مقرر شد این مسئله تا ۱۰ روز آینده توسط شرکت برق برطرف شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اضافه کرد: موضوع دیگر مطرح شده نیز در خصوص بیمارستان آیت الله کاشانی و ارتقای کیفی و افزایش حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در این بیمارستان بود که مقرر شد این موضوع نیز از وزارت بهداشت توسط مجمع نمایندگان پیگیری شود.

خضریان در پایان گفت: رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر و سرقت‌هایی که عموما در شامگاه انجام می‌شود نیز یکی دیگر مسائل مطروحه از جانب مردم بود که مقرر شد این موضوع با فراجا مطرح و هر چه سریع‌تر نسبت ساخت پاسگاه کلانتری‌ها با توجه به جمعیت ساکن در این شهر اقدام شود و تجهیزات امنیتی توسط پلیس فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ) ارتقا یابد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد