شنبه 07 بهمن 1402 , 15:540 نظر
0+
0-
کد خبر: 1421
| |

خضریان نظارت میدانی مجمع نمایندگان استان تهران از منطقه ۱۴ را تشریح کرد؛

انتقاد اهالی منطقه ۱۴ از نبود روشنایی و خرابی آسفالت خیابان‌ها

انتقاد اهالی منطقه ۱۴ از نبود روشنایی و خرابی آسفالت خیابان‌ها

علی خضریان ضمن تشریح بازدید خود و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از محله جابری در منطقه ۱۴ تهران، گفت: خرابی آسفالت خیابان‌ها در کنار نبود روشنایی در این منطقه به ویژه در خیابان‌های محله جابری از جمله مشکلات مردم است که باید در اولویت کاری شهرداری قرار گیرد.

علی خضریان، سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نشست جمع‌بندی نظارت میدانی خود و تعدادی از نمایندگان تهران در مجلس از جمله حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی و مجتبی رضاخواه از منطقه ۱۴ تهران و محله جابری که با حضور مسئولان اجرایی، معاون شهردار منطقه و جمعی از رؤسای ادارات دولتی و اهالی محله در مسجد جابری برگزار شد، گفت: در این نشست به مطالبات اهالی این محل پرداخته شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: از جمله موارد مطرح شده در این نشست، خرابی‌های آسفالت خیابان‌های محله جابری به ویژه کوچه شهید خضرایی بود که مقرر شد خرابی‌ آسفالت خیابان‌های این محل در اولویت کاری شهرداری منطقه ۱۴ قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف زمین‌های خالی و محصور شدن آن‌ها برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از جمله تجمع معتادان متجاهر یکی دیگر از مطالبات اهالی محله جابری بود که برای برقراری و حفظ امنیت منطقه ۱۴ رسیدگی به این موضوع نیز ضروری به نظر می‌رسد.

خضریان اضافه کرد: اصلاح سیستم روشنایی محدوده محله جابری به ویژه خیابان شهید درودیان از دیگر درخواست‌‎های اهالی این منطقه بود که مقرر شد اداره برق این موضوع را نیز در اسرع وقت در دستور کار قرار دهد.
عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: کمبود فضای سبز و پارک در محدوده محله نیکنام نیز یکی دیگر از مطالبات اهالی این محل بود. همچنین ارتقا و تجهیز بیمارستان مردم در محله جابری و استفاده از پزشکان متخصص دیگر خواسته اهالی این منطقه بود که مقرر شد از سوی مجمع نمایندگان استان تهران از دستگاه‌های مربوطه پیگیری شوند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، آزادسازی پیاده راه‌های محله جابری با رعایت المان‌های شهری دیگر خواسته اهالی این محل برشمرد و گفت: بررسی و بازنگری در طرح تفصیلی شهرداری برای محله جابری نیز یکی دیگر از درخواست‌‎های اهالی منطقه بود که مقرر شد این موضوع با حضور مسئولان شهرداری مورد بررسی قرار گیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد