جمعه 01 دي 1402 , 16:070 نظر
0+
0-
کد خبر: 1367
| |

مصائب پدیده مدیریت عشقی

مصائب پدیده مدیریت عشقی

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: ما در کشور با پدیده‌ای در مدیریت مواجه هستیم تحت عنوان مدیریت عشقی که می‌بایست با آن بصورت جدی مقابله کرد. بر این اساس در دستگاه‌های مختلف، افرادی به بهانه اینکه امکان اجرای قانون وجود ندارد و یا قانون اشکالاتی دارد، به سمت مدیریت فراقانونی می‌روند و خود را جای قانون می‌نشانند.

علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس با حضور در برنامه (بهارستان دوازدهم): با اشاره به ارجاع طرح شفافیت آرای نمایندگان پس از عدم تصویب در صحن علنی مجلس به کمیسیون آیین نامه داخلی، صرف زمان زیاد جهت تصویب مجدد آن در کمیسیون مربوطه و همچنین عدم در دستور صحن قرار دادن آن توسط هیأت رئیسه مجلس را از دلایل اصلی تعویق طرح دانست.

وی در ادامه گفت: موضوعی که صرفاً مشمول طرح شفافیت آرا نیست بلکه طرح‌های دیگری ازجمله ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد که از طرح‌های مهم مجلس یازدهم می‌باشد نیز به دلایل نامعلوم  بیش از یکسال است که در دستور هفتگی مجلس باقی مانده و هیأت رئیسه مجلس آن را در دستور صحن قرار نداده است.

ما در کشور با پدیده‌ای در مدیریت مواجه هستیم تحت عنوان مدیریت عشقی که می‌بایست با آن بصورت جدی مقابله کرد. بر این اساس در دستگاه‌های مختلف، افرادی به بهانه اینکه امکان اجرای قانون وجود ندارد و یا قانون اشکالاتی دارد، به سمت مدیریت فراقانونی می‌روند و خود را جای قانون می‌نشانند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد