سه شنبه 21 آذر 1402 , 08:410 نظر
0+
0-
کد خبر: 1351
| |

دفاع از عملکرد مجلس یازدهم

دفاع از عملکرد مجلس یازدهم

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی اظهار داشت: مجلس یازدهم با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، توانست انحصار برخی مشاغل همچون وکالت و سردفتری را کنار بزند و همچنین توانست افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی را برای مناطق محروم به نتیجه برساند. اقداماتی که طی سال‌های آینده در جامعه احساس خواهند شد.

علی خضریان با حضور در برنامه تلویزیونی تهران۲۰، ضمن دفاع از کارنامه عملکردی مجلس یازدهم، خصوصیت ریل‌گذاری مجلس در مسائل کشور از طریق قانون‌گذاری و استفاده از ابزار نظارت، برخی از کارهایی که در این خصوص انجام شده است را تشریح کرد.

وی در ادامه گفت: قانونی همچون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در مجلس یازدهم تصویب شد، اثر مستقیم و کوتاه مدت ندارد، اما اثرات میان مدت مثبتی دارد. باید بسترهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آماده و قانون اجرا شود. حتی برخی تأثیرات این قانون، ۱۰ سال دیگر در جامعه ما دیده می‌شود.

خضریان اظهار داشت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در دوره‌ای تصویب شد که کشور ما همه تعهدات خود را ذیل برجام انجام می‌داد، اما آمریکا از برجام خارج شده بود و دولت‌های اروپایی هم هیچ اقدامی در زمینه لغو تحریم‌ها به تبعیت از آمریکا انجام نمی‌دادند. این قانون دست ایران را برای مذاکرات پر کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان افزود: مجلس یازدهم با تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، توانست انحصار برخی مشاغل همچون وکالت و سردفتری را کنار بزند و همچنین توانست افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی را برای مناطق محروم به نتیجه برساند. اقداماتی که طی سال‌های آینده در جامعه احساس خواهند شد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد