یکشنبه 18 مهر 1395 , 17:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 135
| |

علما و روحانیون پاسخ آخوندی را که با پول امام زمان(عج) به سیدالشهدا(ع) تهمت زده، بدهند

علما و روحانیون پاسخ آخوندی را که با پول امام زمان(عج) به سیدالشهدا(ع) تهمت زده، بدهند

این فعال سابق دانشجویی اظهار داشت: این نوع تلاش برای تهمت به حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) آزمون مهمی برای علما و روحانیون است که پاسخ امثال این آخوند را بدهند و در مقابل شیخی که با پول امام زمان(عج) حربه بنی‌امیه برای از بین بردن قیام سیدالشهدا(ع) بر زبان جاری کرده سکوت نکنند.

علی خضریان فعال سابق دانشجویی و مدیرمسئول خبرنامه دانشجویان ایران در گفتگو با «نسیم آنلاین»، در خصوص سخنرانی سروش محلاتی در ویژه برنامه محرم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: طی روزهای گذشته مراسمی در دانشگاه علامه طباطبایی علی‌الظاهر به نام حضرت سیدالشهداء(علیه‌السلام) برگزار شده که در آن یک شیخ شیعه همان تهمتی را که بنی امیه، ابن تیمیه و شاگردانش برای از بین بردن قیام سیدالشهدا(علیه‌السلام) زدند را بر زبان جاری ساخته است.

خضریان با بیان اینکه این شیخ خیلی تلاش دارد همانطور که در آن مجلس هم بیان داشته چهره‌ای مستقل از سیاست برای خود به نمایش بگذارد اظهار داشت: اما او در این جلسه تلاش کرده تا بعد از گذشت دو سال حرف غلط رئیس جمهور در خصوص درس مذاکره امام حسین(علیه‌السلام) را توجیه کند.

وی ادامه داد: البته این شیخ به ظاهر مروج سکولاریسم در ادامه به عنوان یک پادوی سیاسی به دنبال این است که مذاکره با آمریکا را توجیه نماید.

این فعال سابق دانشجویی اظهار داشت: این نوع تلاش برای تهمت به حضرت سیدالشهدا علیه السلام آزمون مهمی برای علما و روحانیون است که پاسخ امثال این آخوند را بدهند و در مقابل شیخی که با پول امام زمان(عج) حربه بنی‌امیه برای از بین بردن قیام سیدالشهدا(ع) بر زبان جاری کرده سکوت نکنند.

وی ابراز عقیده کرد: اگر حوزه علمیه دو سال پیش جواب آقای روحانی را در خصوص اینکه کربلا درس مذاکره است داده بود، امروز شاهد این نبودیم که هر فرد کم سوادی با لباس دین در حکومت دینی به حضرت سیدالشهدا علیه السلام تهمت ناروا بزند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان گفت: اینکه آقایان نسبت به احتمال بی‌حرمتی به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا(علیه‌السلام) در یک بازی فوتبال احساس وظیفه می‌کنند و نظر می‌دهند خیلی خوب است، اما این نباید در مقابل جریانی که به دنبال تحریف تاریخ اسلام هستند اصل قرار گیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد