سه شنبه 14 آذر 1402 , 23:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 1342
| |

خضریان در گفتگو با تهران پرس مطرح کرد:

نباید تخلف‌های دولت قبل را به پای دولت فعلی نوشت

 نباید تخلف‌های دولت قبل را به پای دولت فعلی نوشت

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم بار‌ها در عمل هم ثابت کرده که ضد فساد عمل کرده است و نباید اشتباهات و تخلف‌های دولت قبل را به پای دولت فعلی نوشت.

علی خضریان با اشاره به اقدامات مؤثر دولت سیزدهم در راستای مقابله با فساد گفت: مبارزه با فساد یکی از شعار‌های اصلی دولت سیزدهم بوده است و رئیس جمهور بار‌ها اعلام کردند که در بحث مقابله با فساد، با هیچ فرد و گروهی تعارف ندارند.

وی ادامه داد: جراحی اقتصادی یکی از اقدامات دولت سیزدهم بود که منانع از ادامه برخی فساد‌ها در کشور شد، همچنین این دولت در مقابله با مدیران نالایق و متخلف اقدامات موثری انجام داد که موضوع آن بار‌ها رسانه‌ای شده است. 

خضریان با اشاره به یکی از برخورد‌های قاطع دولت فعلی با مقوله فساد گفت: طی ایام گذشته، خبری مبنی بر فساد یک شرکت واردات چای در کشور شنیده شده است، اما برخی رسانه‌ها با شیطنت تلاش کردند که این فساد را به حساب دولت سیزدهم بنویسند، در حالی که این تحقیق و تفحص درباره این فساد ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلاری نشان می‌دهد که این فساد از دولت گذشته بوده و دولت سیزدهم، آشکارکردن این فساد و برخورد قاطع با متولیان این امر را انجام داده است. 

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افشای فساد و مقابله با رانت‌خواری و فساد جزو شعار‌های عملی دولت سیزدهم محسوب می‌شود، تأکید کرد: مقابله جدی با مقوله فساد در دولت سیزدهم یکی از شاخصه‌های ستودنی محسوب می‌شود.

خضریان افزود: نفوذ فساد ممکن است در لایه‌های مدیریتی دولت‌ها اتفاق بیفتد؛ اما برخورد با آن از اقداماتی است که نشان‌دهنده فسادستیزی دولت‌ها و اهتمام آن به مدیریت سالم است. امروز کسانی تلاش می‌کنند تا رویکرد فسادستیزانه دولت سیزدهم را علیه همین دولت مورد بهره‌برداری قرار دهند که نگاهی به کارنامه دولت مورد حمایتشان حاکی از عدم برخورد دولت با این موضوع است. رسوخ رانت و استفاده از اقوام نزدیک برای مدیریت بخش‌های مختلف در دولت یازدهم و دوازدهم گویای این ادعا است.

وی در پایان با بیان اینکه مدعیان اصلاحات پروژه‌های تکمیل شده دولت فعلی را به نام دولت قبل می‌زنند و تخلفات دولت قبل را به نام دولت فعلی ثبت می‌کنند، اظهار داشت: اینکه برخی رسانه‌های اصلاح طلب و ضد انقلاب به دروغ در تلاش هستند تا شعار ضد فساد دولت سیزدهم را به سخره بگیرند، جای تعجب دارد، چرا که دولت سیزدهم بار‌ها در عمل هم ثابت کرده که ضد فساد عمل کرده است و نباید اشتباهات و تخلف‌های دولت قبل را به پای دولت فعلی نوشت.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد