دوشنبه 29 آبان 1402 , 20:110 نظر
0+
0-
کد خبر: 1322
| |

خضریان:

طرح برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سازماندهی عفاف و حجاب صورت گرفت

طرح برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سازماندهی عفاف و حجاب صورت گرفت

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی اظهار داشت: بحث تشکیل و تداوم فعالیت کارگروه مد و لباس زیر نظر شورای فرهنگ عمومی، ابلاغ آیین نامه پوشاک اجتماعی زنانه به دستگاه‌های مرتبط و متولی امر، تداوم برخورد و ممانعت از فعالیت چهره‌های هنجارشکن و اعمال نظارت مردمی در محتوای کتاب با وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شده است.

علی خضریان در تشریح جلسه امروز (۲۹ آبان‌ماه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه کمیسیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونین ایشان، پیرامون ارائه گزارش اقدامات این وزارتخانه پیرامون تکالیف قانونی در موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس یازدهم ادامه داد: اهم موضوعات و مباحث مطروحه در این نشست تبیین طرح‌های در دست اقدام از قبیل طرح طوبی (طرح جامع تربیت مربی در حوزه فرهنگ‌سازی حجاب و حفظ زیست عفیفانه)، طرح سپید (برخورد با متخلفان حوزه مد و لباس و پاکسازی فضای مجازی)، طرح تانیا (در حوزه برگزاری نمایشگاه) بود.

وی افزود: همچنین بحث تشکیل و تداوم فعالیت کارگروه مد و لباس زیر نظر شورای فرهنگ عمومی، ابلاغ آیین نامه پوشاک اجتماعی زنانه به دستگاه‌های مرتبط و متولی امر، تداوم برخورد و ممانعت از فعالیت چهره‌های هنجارشکن و اعمال نظارت مردمی در محتوای کتاب در این نشست مطرح شد.

خضریان بیان کرد: همچنین مقرر شد تا گزارش دستگاه‌های مستنکف و مسئولانی که در اجرای قانون همکاری مفید و مؤثر ندارند به این کمیسیون جهت اقدام مقتضی صورت بگیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد