شنبه 15 مهر 1402 , 22:120 نظر
0+
0-
کد خبر: 1263
| |

پیام عملیات طوفان الأقصی

پیام عملیات طوفان الأقصی

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ‏عملیات غافلگیرانه طوفان الأقصى سران دولت بدون ملت صهیونیستی را دچار بهت زدگی و لکنت زبان کرده است تا با سکوت و بی‌عملی محض، پیام شکست و حقیقت سقوط رژیم در حال مرگ را به اتباع مهاجر و غاصب این سرزمین که امروز این حقیقت را با پوست و گوشت خود تجربه کردند، مخابره کند.

عملیات غافلگیرانه طوفان الأقصى با مقیاسی به این وسعت در عمق شهرها و شهرک‌های اشغالی در کنار موشک باران عمق رژیم صهیونیستی که منجر به هلاکت و اسارت کم‌نظیر صهیونیست‌ها گردیده، نقطه عطف مهمی در تاریخ مبارزات رزمندگان فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

عملیات رعد آسایی که با گذشت چندین ساعت از آغاز آن، صهیونیست‌ها را به هم ریخته و هنوز نتوانستند خود را پیدا کنند، نوید شروع دوران جدیدی از مبارزه جبهه مقاومت را با توجه به از کارافتادگی عملی ارتش و سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نیروهای مقاومت می‌دهد.

‏عملیاتی که سران دولت بدون ملت صهیونیستی را دچار بهت زدگی و لکنت زبان کرده است تا با سکوت و بی‌عملی محض، پیام شکست و حقیقت سقوط رژیم در حال مرگ را به اتباع مهاجر و غاصب این سرزمین که امروز این حقیقت را با پوست و گوشت خود تجربه کردند، مخابره کند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد