سه شنبه 20 تير 1402 , 18:150 نظر
0+
0-
کد خبر: 1151
| |

«جهان بانو» انعکاس مجاهدت تاریخی مادران و زنان عفیف است

«جهان بانو» انعکاس مجاهدت تاریخی مادران و زنان عفیف است

خضریان گفت: نمایش «جهان بانو» انعکاسی درست از مجاهدت‌های تاریخی مادران و زنان عفیف است که در قالب یک اثر هنری جذاب به ثمر نشسته است.

«علی خضریان» نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایش «جهان بانو» انعکاسی درست از مجاهدت‌های تاریخی مادران و زنان عفیف است که در قالب یک اثر هنری جذاب به ثمر نشسته است، اظهار داشت: بنده معتقدم که این نمایش می‌تواند خارج از مرزهای اسلام هم اجرا شود؛ چون یادآور اصالت ها و نکاتی است که می‌تواند بشر را به تاریخ هدایت خود بازگرداند.

وی در پاسخ به این سوال که کدام قسمت از نمایش از نظر شما تاثیرگذارتر بود، گفت: یکی از بهترین بخش‌های این کار نقطه امید انتهایی نمایش است؛ آن نوری که بر تاریکی غلبه می‌کند برایم خلی امید بخش بود. امروز و در جنگ نرم هر کس به این صحنه نگاه کند امیدوارتر می‌شود و انشاء الله نور حضرت زهرا (س) همه ما را از تاریکی‌ها نجات دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: چنین نمایش‌هایی باید در سراسر کشور اجرا شود تا همه هموطنان عزیز از آن ها بهره ببرند.

«جهان بانو» نمایشی است با محوریت بانوان مطرح و جریان ساز تاریخ که در خلاصه داستان آن آمده است: جهان بانو، جهان بانوان است، بانوان آسمانی، از ازل تا حال. جهان بانو داستانی‌است نه تنها برای زنان، که درباره‌ زنان برای شناخت ایشان ... .

نمایش میدانی «جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس، ساعت 19:30 هر روز در بوستان ولایت تهران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت namaticket.ir مراجعه کنند.

فهرست عوامل نمایش میدانی «جهان بانو» عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری ،طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی و طراح گریم: هاشم جوری.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد