یکشنبه 23 بهمن 1401 , 19:410 نظر
0+
0-
کد خبر: 1033
| |

خضریان در تشریح نظارت میدانی از اسلامشهر مطرح کرد؛

از ساماندهی جمع‌آوری آب‌های سطحی تا تأمین تجهیزات و کادر درمان بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی

از ساماندهی جمع‌آوری آب‌های سطحی تا تأمین تجهیزات و کادر درمان بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: پروژه جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی در ابتدای نواب و حاشیه کمربند جنوبی اسلامشهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان تا پایان بهار سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نظارت میدانی و نشست رسیدگی به مشکلات مردم محله بیست متری امام خمینی(ره) اسلامشهر با حضور فرماندار و شهردار شهرستان اسلامشهر و دیگر مسئولین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی در مسجد امام علی النقی(ع) این شهرستان گفت: در این نشست پس از شنیدن مشکلات مردم و نمایندگان محلات، مقرر شد پروژه اصلاح مبلمان و رفع کاستی‌های بوستان تقوی از ابتدای خرداد سال آینده آغاز و تا پایان تابستان همان سال به بهره‌برداری برسد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به مطالبه مردمی جهت سرمایه‌گذاری در زمین‌های با کاربری ورزشی، آموزشی و درمانی، گفت: مقرر شد لیست این زمین‌ها به منظور سرمایه گذاری خیرین داوطلب جهت مزایده نهایتاً تا ابتدای سال آینده ارائه شود. همچنین مقرر شد پروژه جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی در ابتدای نواب و حاشیه کمربندی جنوبی اسلامشهر با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان تا پایان بهار سال آینده به بهره برداری برسد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مکاتبه با مجمع نمایندگان استان تهران توسط فرمانداری اسلامشهر به منظور مساعدت در خصوص استفاده از سامان سرای شهرداری تهران که در اسلامشهر واقع شده است بطوریکه منابع هر دو شهرستان تامین گردد پیگیری می‌شود، عنوان کرد: جهت فراهم سازی امکان ارائه خدمات به تعداد بیشتری از افراد و همچنین افزایش ظرفیت گرمخانه‌های اسلامشهر تدارک برای مکان جدید فراهم می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه مقرر شد طرح فاضلاب بخش جنوبی شهرستان و جاده ساوه به طول حدود ۱۲۰ کیلومتر طی یکسال به اتمام برسد و ماهانه گزارش آن به مجمع نمایندگان استان ارائه گردد، عنوان کرد: همچنین مقرر شد در تعدادی از کوچه‌های بیست متری امام خمینی(ع) بازبینی فنی انجام و اگر تغییر لوله آب نیاز است پیش از آسفالت کوچه‌ها انجام شود. لذا مقرر شد طی یک هفته با حضور نماینده فرماندار بازبینی و در صورت نیاز یک ماه تغییر لوله کشی باید اجرایی گردد.

 

خضریان با اشاره به اینکه اداره برق تا پایان بهمن ماه سال جاری روشنایی خیابان شهید صدوقی را اصلاح کند، ادامه داد: مقرر شد طی ۴۸ ساعت آینده توسط فرماندهی نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت کوچه آبراه و پارک تقوی گشت ویژه لحاظ شود.

 

وی با تاکید بر اینکه مقرر شد موضوع پروژه کمربندی شمالی به صورت جدی پیگیری گردد و ظرف یک هفته مسئولین وزارت راه و شهرسازی توسط مجمع نمایندگان دعوت شده و تعارض پروژه با راه‌آهن جهت عبور مسیر تعیین تکلیف گردد، عنوان کرد: در ادامه این نشست مقرر شد فاز اول پروژه کمربندی شمالی بطول ۲ کیلومتر و ۲۰۰ متر ظرف یک هفته توسط شهرداری مورد بهره‌بردادی قرار بگیرد.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه طی یک هفته آینده موضوع تأمین تجهیزات و کادر درمان بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی از دانشگاه علوم پزشکی تهران پیگیری می‌شود، عنوان کرد: با توجه به مطالبه مردمی مقرر شد شهرداری در سه ماهه اول سال آینده نسبت به نصب تمثال شهدا، نمادهای مذهبی و فرهنگی اقدام کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرف یک هفته مکاتبات انجام شده با پلیس راهور توسط فرمانداری اسلامشهر جهت خیابان شهید سلیمانی در جلسه شورای ترافیک مورد بررسی و نتیجه به مجمع نمایندگان تهران اعلام گردد، ادامه داد: آسفالت و تعریض جاده اسلامشهر به ایرین توسط فرمانداری و مجمع نمایندگان استان تهران پیگیری و توسط راه و شهرسازی انجام شود، در صورت امکان باید تا پایان سال اقدامات لازم انجام گردد.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: مقرر شد در خصوص درمانگاه نیروهای مسلح در اسلامشهر تاکنون هر مکاتبه‌ای انجام شده به منظور پیگیری‌های لازم در اختیار مجمع نمایندگان استان تهران قرار بگیرد.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد