شنبه 24 دي 1401 , 20:150 نظر
0+
0-
کد خبر: 996
| |

خضریان نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را تشریح کرد

تشکیل کارگروه نظارتی قوه مقننه برای ایجاد ثبات در بازار و افزایش صادرات محصولات کشاورزی و دامی

تشکیل کارگروه نظارتی قوه مقننه برای ایجاد ثبات در بازار و افزایش صادرات محصولات کشاورزی و دامی

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از تشکیل کارگروه نظارتی قوه مقننه برای تحقق برنامه ها، برقراری ثبات در بازار و افزایش میزان صادرات در حوزه محصولات کشاورزی و دام و طیور خبر داد.

علی خضریان با اشاره به نشست عصر روز گذشته کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، گفت: معاون دیپلماسی وزارت امور خارجه، معاون اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان تعاون روستایی، رییس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها میهمان اعضای کمیسیون بودند تا در خصوص تنظیم بازار، ایجاد بازارهای جدید صادرات، حمایت از بخش کشاورزی و مشکلات فعالان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی خصوصا حوزه مرکبات بحث و تبادل نظر شود.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابتدا مسئولان اجرایی گزارشی در خصوص میزان تولید محصولات کشاورزی و اقدامات برنامه ریزی شده در راستای تنظیم بازار، حذف دلالان و حمایت از تولیدکنندگان و مردم ارائه کردند.
 
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای تحقق برنامه ها، برقراری ثبات در بازار و افزایش میزان صادرات نیاز به نظارت مستمر وجود دارد لذا بر این اساس کارگروه ویژه‌ای در کمیسیون کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تشکیل و مقرر شد هفته آینده نخستین جلسه در رابطه با محصولات کشاورزی و دام و طیور برگزار شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد