چهارشنبه 21 دي 1401 , 11:210 نظر
0+
0-
کد خبر: 992
| |

افزایش سرانه ورزشی بانوان در محلات اشرفی اصفهانی، صادقیه و پونک در دستور کار قرار می‌گیرد

افزایش سرانه ورزشی بانوان در محلات اشرفی اصفهانی، صادقیه و پونک در دستور کار قرار می‌گیرد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: در زمینه افزایش سرانه ورزشی بانوان در محلات اشرفی اصفهانی، صادقیه و پونک مقرر شد فرمانداری تهران پیگیری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهد.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نظارت میدانی از محله صادقیه به همراه غلامحسین رضوانی دیگر نماینده تهران که با حضور مسئولان دولتی و شهرداری منطقه ۵ جهت پیگیری مطالبات مردمی در مسجد امام سجاد(ع) فلکه دوم صادقیه، گفت: در این دیدار با توجه به اعتراضات مردمی در خصوص ناامنی ایجاد شده در ملکی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد موضوع با حضور عوامل کلانتری منطقه پاکسازی شود و تذکرات لازم قانونی توسط فرمانداری تهران ابلاغ شود. یکی دیگر از مطالبات مردم در زمینه عدم امکان عودت خطوط تلفن ثابت و پرداخت هزینه آن به مالکان بود که قرار شد فرمانداری تهران طی ۱۰ روز پاسخ لازم را ارئه نماید تا مسئله در کمیسیون تخصصی مربوطه در مجلس شورای اسلامی بررسی گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص مشکلات مخازن سطح محدوده نیز مقرر گردید طی یک هفته ارزیابی‌های لازم انجام شود، ادامه داد: تغییر و تحولات در سراهای محلات نیز باید بر اساس بخشنامه ابلاغ شده و افزایش نقش معتمدین محلات تا تاریخ اول بهمن سال جاری انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه از مدت‌ها قبل گود پروژه مهتاب رها شده بود و به واسطه پیگیری‌های انجام شده این گود رفع خطر شده و در ضلع جنوبی آن نیز گارد ریل نصب شده است، مقرر شد تا پایان فروردین ماه سال آینده گزارشی از اقدامات انجام شده جهت تعیین تکلیف موضوع از سوی شهرداری منطقه ۵ ارائه شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران عنوان کرد: متاسفانه روشنایی اتوبان‌های همت، حکیم و اشرفی اصفهانی با مشکلاتی مواجه است که مقرر شد فرمانداری تهران با اداره برق پیگیری‌های لازم را طی یک هفته انجام و گزارش آن را به مجمع نمایندگان تهران ارائه کنند. همچنین در زمینه تفاوت قیمت نان فانتزی و شیرینی فروشی‌ها که زمینه برخی فسادها را به همراه داشته است، فرمانداری تهران مکلف شد موضوع را طی یک ماه آینده پیگیری و ساماندهی کند.

خضریان با بیان اینکه در خصوص جمع آوری کودکان خیابانی و معتادان متجاهر فرمانداری تهران مکلف شد ضمن ادامه اقدام پیرامون جمع آوری معتادین متجاهر، پیگیری‌های لازم پیرامون موضوع کودکان خیابانی را از ابتدای اسفندماه سال جاری انجام دهد، عنوان کرد: مقرر شد وضعیت روشنایی بوستان صبا طی یک ماه آینده به صورت ویژه پیگیری و نواقص آن برطرف شود و همچنین موضوع احداث بوستان بانوان در منطقه ۵ نیز پس از بررسی برنامه عملیاتی آن به مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

خضریان با بیان اینکه در زمینه افزایش سرانه ورزشی بانوان در محلات صادقیه، اشرفی اصفهانی و پونک مقرر شد فرمانداری پیگیری‌ها و اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: شهرداری نیز در زمینه زیباسازی محلات تا نوروز سال ۱۴۰۲ اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداری تهران به منظور تسریع در ساخت کلانتری در محله بابایی برای افزایش امنیت در منطقه پیگیری های لازم را انجام می‌دهد، گفت: در خصوص همسطح سازی پیاده‌روهای خیابان‌های گلستان مقرر شد اقدامات لازم در فاز اول تا پایان سال انجام شود، مسیرهایی که شرایط بدتری دارند در اولویت قرار می‌گیرند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد