شنبه 10 دي 1401 , 14:300 نظر
0+
0-
کد خبر: 977
| |

خضریان نظارت میدانی از منطقه ۸ را تشریح کرد؛

از احداث چهار میدان میوه و تره‌بار تا نوسازی و تجهیز مدارس/ ۱۴ کیلومتر پیاده‌رو نیازمند بهسازی تعیین می‌شوند

از احداث چهار میدان میوه و تره‌بار تا نوسازی و تجهیز مدارس/ ۱۴ کیلومتر پیاده‌رو نیازمند بهسازی تعیین می‌شوند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: ۱۴ کیلیومتر از پیاده‌روهای منطقه ۸ که نیازمند استانداردسازی و بهسازی هستند باید تا پایان سال جاری به اتمام برسند.

علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در تشریح نظارت میدانی از منطقه ۸ تهران و محله نارمک با حضور مسئولان شهری و استانی جهت پیگیری مطالبات مردمی در مسجد حضرت ولیعصر(عج) نارمک، گفت: در خصوص روشنایی معابر و میادین محله نارمک مقرر شد نمایندگانی از سوی مسجد حضرت ولیعصر(عج) و اداره برق تعیین شوند تا ظرف یک هفته ضمن بررسی و حل مشکلات نتیجه را به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان تهران اعلام کنند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این نظارت میدانی مقرر شد ۴ میدان میوه و تره بار از سوی شهرداری منطقه ۸ تهران در محله‌های مدائن، سبلان، مدنی و نارمک احداث شود، ادامه داد: تا پایان سال جاری شهرداری منطقه ۸ باید نسبت به حل مشکل کم نوری میادین منطقه اقدام کند و گزارشی از اقدامات خود را به مجمع نمایندگان استان تهران و فرمانداری تهران ارائه نماید.
وی با بیان اینکه ظرف ده روز باید مشکلات حوزه مبلمان شهری و لوازم بازی میادین و بوستان‌های محله نارمک احصاء و تا پایان سال جاری نسبت به رفع آنها اقدامات لازم انجام شود، گفت: با هدف افزایش سرانه ورزشی این منطقه، مقرر شد زمین چمن فوتبال در بوستان تمدن تا دهه فجر سال جاری توسط شهرداری منطقه افتتاح و سانس‌های ویژه‌ای نیز به مساجد محلات منطقه ۸ اختصاص داده شود. همچنین مقرر شد زمین چند منظوره ورزش‌های والیبال و بسکتبال در پارک تمدن و بوستان معلم توسط شهرداری منطقه ایجاد گردد و سانس‌های ویژه‌ای از این زمین نیز در اختیار مساجد قرار بگیرد.
خضریان با اشاره به اینکه ۱۴ کیلیومتر از پیاده‌روهای منطقه ۸ که نیازمند استانداردسازی و بهسازی هستند باید تا پایان سال جاری به اتمام برسند، ادامه داد: همچنین دو نماینده از سوی مسجد حضرت ولیعصر(عج) و شهرداری منطقه تا بهمن ماه سال جاری باید پیاده‌رو هایی که نیازمند استانداردسازی دارند را مشخص و به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان تهران اعلام کنند.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر شد شهرداری تهران تا پایان تابستان سال جاری در خصوص دوربرگردان غیرهم سطح در گلبرگ اقدامات لازم را انجام دهد، گفت: شهرداری‌های مناطق ۷ و ۸ تهران زیر نظر معاونت حمل و نقل و ترافیک به منظور روانسازی ترافیک میدان سبلان مطالعات لازم را انجام می‌دهند.
وی با بیان اینکه مقرر شد ۳ پمپ بنزین کوچک مقیاس توسط اداره مشارکت شهرداری تهران و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تا پایان سال در این منطقه احداث می‌شود، تصریح کرد: طی یک ماه آینده گزارش تصویری توسط دو نماینده از سوی مسجد و شهرداری منطقه ۸ در زمینه ایجاد خطوط جدید و یا کمبود اتوبوس در خطوط موجود جهت اصلاح حمل و نقل شهری تهیه می‌شود. همچنین در خصوص ساماندهی دستفروشان نمایندگانی از سوی بسیج محله و بازرسی شهرداری منطقه ۸ گزارشی را تهیه و به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان ارائه کنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص اداره سرای محله مدائن مقرر شد یک نفر از بین سه ائمه جماعت و یک نفر از بین سه نفر نماینده بسیج مساجد حضور داشته باشند، عنوان کرد: با هدف کمک به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی محلات، مقرر شد دو سانس رایگان برای صبح و دو سانس رایگان برای بعدازظهر در روزهای پنجشنبه برای استفاده فعالین بسیج از سالن ورزشی امام رضا(ع) توسط آموزش و پرورش منطقه در نظر گرفته شود.
خضریان با تاکید بر اینکه مقرر شد آموزش و پرورش لیست مدارسی را که قصد نوسازی و تجهیز آنها تا پایان شهریورماه سال آینده دارد، ظرف یک هفته به فرمانداری اعلام کند، عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش منطقه ۸ مکلف شد برنامه‌ای ویژه را برای کادر آموزش و اداری و دانش آموزان مدارس منطقه در جهت افزایش سطح فرهنگی و بصیرت افزایی آنها تهیه و طی یک هفته به فرمانداری و مجمع نمایندگان تهران ارائه کند.
وی با تاکید بر اینکه مقرر شد سرانه کلانتری منطقه از  ۲ کلانتری به ۳ کلانتری افزایش پیدا کند و ارتقای دو کلانتری دیگر در این منطقه توسط فرمانداری پیگیری شود، ادامه داد: همچنین مشکل تحویل زمین به کلانتری نظام آباد جهت احداث کلانتری چهارم را شهرداری منطقه به شورای تامین مکاتبه کند و فرمانداری نیز این موضوع را در شورای اداری پیگیری نماید.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین با هدف کمک به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مقرر شد شهرداری منطقه ۸ به منظور کمک به مسجد ولیعصر (عج) محله نارمک مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک کند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد