چهارشنبه 05 مرداد 1401 , 18:320 نظر
0+
0-
کد خبر: 836
| |

خضریان در تشریح ملاقات مردمی در منطقه ۱۲ تهران:

سرکلانتری منطقه ۱۲ با گشت ضربتی و موتوری جهت کاهش وقوع جرم اقدام ویژه خواهد کرد/ درمان معتادان متجاهر با اولویت دروازه غار و هرندی

سرکلانتری منطقه ۱۲ با گشت ضربتی و موتوری جهت کاهش وقوع جرم اقدام ویژه خواهد کرد/ درمان معتادان متجاهر با اولویت دروازه غار و هرندی

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح ملاقات با مردم منطقه ۱۲ تهران به همراه مسئولان شهری، گفت: گزارش‌ گلایه‌های مردمی از وضعیت امنیت، افزایش تعداد معتادان متجاهر، حضور حیوانات موذی، مشکلات ترافیکی و نحوه آبیاری فضاهای سبز منطقه دریافت شد و در نهایت مصوبات حاصل از این نشست، راهکارهایی برای حل آن ارائه داد که مجمع نمایندگان گزارش آنها را در زمان‌های مقرر دریافت خواهد کرد.

علی خضریان در تشریح ملاقات مردمی که روز گذشته (سه شنبه، 4 مرداد ماه) به همراه مرتضی آقا تهرانی دیگر نماینده تهران به همراه قاسم محمد تهرانی معاون استاندار و فرماندار تهران و امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ تهران و دیگر مدیران ادارات دولتی در مسجد آشتیانی‌ها برگزار شد، گفت: در این نشست مردمی پس از شنیدن مشکلات منطقه از سوی نمایندگان محله و دریافت برخی مسائل و گزارش‌ها از سوی مسئولان حاضر، تصمیماتی جهت رفع مشکلات مردم این منطقه به تصویب رسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات این نشست مردمی، اظهار کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه در خصوص افزایش ظرفیت ۳ هزار نفری در خصوص محل نگهداری و درمان معتادان متجاهر، مقرر شد با اولویت مناطق و محلات دروازه غار و هرندی موضوع را شهرداری، سرکلانتری و سازمان بهزیستی ظرف یک ماه انجام دهند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران همچنین با اشاره به اهمیت کشف جرم و پیشگیری از وقوع آن، عنوان کرد: با توجه به گزارش های مردمی و ابراز گلایه از وضعیت امنیت در منطقه و دریافت گزارش سرکلانتری، مقرر شد برای کاهش وقوع جرم در بوستان محبی، اطراف ایستگاه مترو امیرکبیر، زیر پل ری و خیابان گوته، سرکلانتری منطقه ضمن قراردادن گشت ضربتی و حضوری و موتور سوار به صورت ویژه اقدام و گزارش‌های ماهیانه در خصوص ادامه روند افزایش کشفیات جرم و تلاش برای کاهش جرم که طی ماه‌های اخیر حاصل شده است را ارسال نمایند.

خضریان در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی میدان شهدا و راهکار حل آن، عنوان کرد: مقرر شد ضمن بررسی موضوع، طی ۲ روز آینده و تا آخر هفته، موضوع توسط معاونت ترافیکی شهرداری پیگیری و گزارش کارشناسی تکمیل شود. همچنین در خصوص وضعیت چراغ‌های راهنمایی و رانندگی این میدان نیز مقرر شد اقدامات لازم انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: طی مصوبه دیگری مقرر شد موضوع اختلاف نظر مطروحه شهرداری تهران با شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص افزایش تراکم، موضوع بررسی و نتیجه آن ظرف ۱۰ روز آینده ارسال شود.

وی با اشاره به شکایات متعدد مردم محلات منطقه ۱۲ از حضور جانواران موذی و جوندگان، گفت: مقرر شد شهرداری منطقه ۱۲ تهران، برنامه‌ای قابل ارزیابی در قالب کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و به صورت جامع در خصوص مبارزه با حیوانات موذی و جوندگان ظرف ۱۰ روز آینده انجام پذیرد.

خضریان ادامه داد: در مصوبه دیگری که یکی از خروجی‌های این نشست بود، مقرر شد شهردار ناحیه ۶ منطقه ۱۲ با توجه به اعتراضات مردمی در خصوص ضلع غربی خیابان ۱۷ شهریور در پل امیرکبیر، گزارشی را بر مبنای بازدید از تخلفات صورت گرفته پیرامون زباله‌سوزی به مجمع نمایندگان و فرمانداری تهران ارسال کند و در خصوص خیابان شیرازی و مشکلات مربوطه در خصوص جوی‌های آب و پسماند، ساماندهی را تا پایان پاییز انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران در ادامه با بیان اینکه در مصوبه‌ای مقرر شد اصلاحیه طرح تفصیلی منطقه ۱۲، جهت پیگیری و بررسی به فرمانداری و مجمع نمایندگان تهران ارسال شود، ابراز داشت: همچنین مقرر شد ناحیه ۶ شهرداری منطقه ۱۳، در خصوص سد معبر خیابان شهید احمدی پیگیری و موضوع را هرچه سریع‌تر رفع و حداکثر ظرف یک هفته اقدام لازم انجام شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در پایان با اشاره به آخرین مصوبه این نشست خاطرنشان کرد: مقرر شد در خصوص ضلع جنوبی خیابان مهدوی‌پور نیز ضمن آبیاری منظم و مستمر توسط شهرداری منطقه ۱۲، در جهت حفظ فضای سبز منطقه موضوع آبیاری مکانیزه تا پایان پاییز عملیاتی و گزارش همه این اقدامات در زمان‌بندی تعیین شده به مجمع نمایندگان و فرمانداری تهران داده شود.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد