شنبه 20 آذر 1400 , 18:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 611
| |

خضریان بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از محله‌های تهرانسر را تشریح کرد:

از الزام صنایع منطقه ۲۱ برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی تا تسهیل در تامین آب شرب

از الزام صنایع منطقه ۲۱ برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی تا تسهیل در تامین آب شرب

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ضمن تشریح نظارت میدانی از منطقه ۲۱ و محله تهرانسر بر الزام انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع مستقر در این منطقه و تسهیل تامین آب شرب مورد نیاز ساکنین تاکید کرد. 

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح نظارت میدانی خود به همراه غلامحسین رضوانی از منطقه ۲۱ و محله تهرانسر، گفت: در جریان نظارت میدانی نمایندگان از محله تهرانسر که نماینده فرمانداری تهران و شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز حضور داشتند، نشستی در زمینه بررسی و رفع مشکلات این منطقه در مسجدالنبی(ص) برگزار شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نشست بررسی مشکلات محله تهرانسر با حضور شهردار منطقه ۲۱ و برخی از مسئولین ذیربط در زمینه اسناد مالکیت و مشکلات مربوط به آن مقرر شد طی ۱۵ روز آینده جلسه‌ای در فرمانداری با حضور مسئولین وزارت راه و شهرسازی، مجمع نمایندگان استان تهران، فرماندار و معاون مربوطه تشکیل و در خصوص رفع معضلات تصمیم‌گیری شود.
وی، افزود: با عنایت به درخواست شهروندان پیرامون ارتقای وضعیت زمین ورزشی پارک شهدای محله پاسداران، مقررر شد شهرداری منطقه ۲۱ ضمن اظهارنظر پیرامون مالکیت این زمین ورزشی، درصورتی که مالکیت این زمین در اختیار شهرداری باشد طی دو هفته آینده در زمینه نصب چمن مصنوعی و رفع مشکلات آن برنامه زمانبندی شده خود را اعلام کند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ساکن در محله تهرانسر در زمینه سختی آب شرب مشکلاتی داشتند، تصریح کرد: در این نشست مقرر شد نشستی در فرمانداری تهران با حضور نمایندگان شهرک‌ها در خصوص موضوع تحویل‌گیری شبکه آبرسانی احداث شده توسط بخش خوصوصی برگزار شود و شرکت آب و فاضلاب مکلف به تحویل‌گیری شبکه مذکور گردد. 
خضریان، گفت: با عنایت به کمبود فضای فرهنگی در منطقه ۲۱ تهران، شهرداری منطقه مکلف شد تا پایان سال جاری بررسی‌های لازم در خصوص اراضی و تخصیص بودجه جهت ایجاد فرهنگسرا در منطقه را انجام و موضوع ساخت آن را برای سال‌های آینده تعیین تکلیف نماید.
سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه فرمانداری موظف شد ظرف مدت یک هفته لیست تمامی صنایع واقع در منطقه ۲۱ تهران را تهیه کند، عنوان کرد: در نشست مشترک با حضور مجمع نمایندگان استان، شهردار و فرماندار تهران، وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی صنایع حاضر در منطقه ۲۱ بررسی و تعیین تکلیف می‌شود. در صورت عدم انجام وظایف تعیین شده از سوی صنایع اقدامات لازم توسط مجمع نمایندگان انجام می‌گردد.
عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران، افزود: شهرداری منطقه ۲۱ در مدت یک هفته آینده گزارشی در زمینه مسکن، سرانه‌ها، مشکلات تامین مسکن و مسکن‌های خاص شامل مهر و ویژه در محله تهرانسر را به فرمانداری تهران ارائه خواهد کرد تا موضوعات ارائه شده از وزارت راه و شهرسازی پیگیری شود.
خضریان گفت: همچنین فرمانداری متعهد شد تا طی ۲ هفته آینده با تشکیل نشست شورای اداری موضوع تاسیس ادارات دولتی در منطقه اعم از آموزش و پرورش، آب، برق، گاز و بنیاد شهید را بررسی و گزارشی در راستای رفع مشکلات به مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در خصوص ناوگان حمل و نقل عمومی نیز مقرر شد شهرداری پیگیری‌های لازم را انجام و گزارشی را تا پایان سال جاری به مجمع نمایندگان و فرمانداری جهت رفع مشکل مردم و اقدامات عملیاتی ارسال کند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد