دوشنبه 09 تير 1399 , 17:000 نظر
0+
0-
کد خبر: 198
| |

سامانه ارتباط مردمی نمایندگان استان تهران راه اندازی می‌شود

سامانه ارتباط مردمی نمایندگان استان تهران راه اندازی می‌شود

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی نمایندگان استان تهران خبرداد و گفت: نمایندگان تهران با برنامه ای مشخص برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مردم در مساجد شهر حاضر می‌شوند.

علی خضریان  در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست روز (دوشنبه 9 تیرماه) مجمع نمایندگان استان تهران گفت: این نشست با حضور دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در ابتدا نشست نمایندگان گزارشی را درخصوص بازدید روز گذشته از مناطق شهر ری ، فشافویه و حسن آباد ارائه کردند و مقرر شد در رابطه با رفع مشکلات رویت شده، بحث و بررسی هایی صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصمیمات مجمع نمایندگان درخصوص برنامه های کاری و ماموریت های نمایندگان گفت: برای شناخت بیشتر نمایندگان استان با موضوعات کلان، پنهان و آشکار شهر تهران، مقرر شد جلسه ای با حضور دکتر قالیباف جهت بررسی آسیب های اجتماعی، محیط زیستی و عمرانی برگزار شود.

سامانه ارتباط مردمی نمایندگان استان تهران راه اندازی می‌شود

وی ادامه داد: طراحی سامانه ای برای ارتباط مردمی مجمع نمایندگان از موضوعات دیگری بود که در این جلسه مصوب شد و پس از حل مسائل زیربنایی به سرعت آغاز به کار خواهد کرد تا کاری ماندگار برای مجمع نمایندگان استان در دوره های دیگر مجلس هم باشد، ضمن اینکه می تواند الگویی برای تمامی استان های کشور باشد تا مردم به راحتی مسائل و مشکلاتشان را با نمایندگان در میان بگذارند.

کارگروه مطالعات اراضی و املاک تهران تشکیل می‌شود

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران بیان کرد: نمایندگان در این نشست تاکید کردند که وجود سامانه ارتباط مردمی نباید مانع حضور نمایندگان در محلات و مناطق مختلف شهر باشد، از این رو مقرر شد نمایندگان با یک برنامه مشخص در مساجد هر منطقه با رویکرد مسجد محوری در جهت ارتباط با مردم و شنیدن مشکلات آنها حضور یابند. همچنین مقرر شد کارگروه مطالعات اراضی و املاک تهران تشکیل شود.

وی در پایان گفت: در این نشست مقرر شد، نمایندگان مجمع استان تهران در کنار بازدید و برنامه های خارج از مجلس، جلسات رسمی به صورت هر 15 روز یکبار بعد از نماز مغرب و عشا در روزهای دوشنبه برگزار کنند.

دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد